پایگاه خبری آفتاب
۰۵ /تير /۱۴۰۵
Friday 26 June 2026
کد خبر:۱۱۱۴۱۶
۱۸:۵۶
۱۳۸۹/۰۸/۰۱
برگزاری جلسه کمیته فنی باشگاه پرسپولیس

دایی از دلایلش برای اخراج شیث گفت

۱۸:۵۶
۱۳۸۹/۰۸/۰۱
به گزارش آفتاب نیوز، آفتاب: جلسه مدیریت باشگاه پرسپولیس و کادر فنی تیم فوتبال این باشگاه امروز (شنبه) در محل باشگاه برگزار شد. 

در این جلسه که با حضور حبیب کاشانی، محمد رسایی، علی دایی، حسین عبدی و محمود خوردبین برگزار شد و به مدت دو ساعت و نیم ادامه داشت، موضوعاتی چون مسائل فنی تیم، مسأله شیث رضایی، انتقال تمرین‌ها به مجموعه درفشی‌فر و تیم ب مورد گفت‌و گو قرار گرفت.

بحث فنی دیدارهای پرسپولیس برابر استقلال و نفت محمود آباد موضوع اول گفت و گو در این جلسه بود. اینکه چه کارها و تمهیداتی برای این دیدارها می‌بایستی انجام می‌شد و این تمهیدات تا چه حد تحقق یافت مورد ارزیابی قرار گرفت.

در ادامه علی دایی در مورد مساله شیث رضایی توضیحات خود را ارائه داد و دلایل خود را مبنی بر تصمیم عدم استفاده از وی تشریح کرد. 

بنا شد تا شیث رضایی در جلسه مشترک بعدی مدیریت و کادر فنی که در روزهای بعد از بازی با ذوب‌آهن برگزار خواهد شد شرکت کند و درباره مواردی که از نظر کمیته فنی و باشگاه سوال برانگیز است پاسخ دهد و پس از آن جلسه در مورد حضور یا عدم حضور شیث رضایی در کمیته انضباطی تصمیم گیری شود.
گزارش خطا
ارسال پیام
captcha