این هم نتیجه حضور زن در فعالیتهای اقتصادی و اجتماعی و اشاعه فرهنگ مبتذل بیحجابی و بدحجابی!!! یکی از علل بیکاری جوانان ما نیز حضور زن در فعالیتهای عمومی اقتصادی مییاشد.
مثل همیشه قانون فقط برای انسانهای ضعیفه دخترک بدبخت از کارش اخراج میشود ولی آقای مدیر بجای دیگر میرود تا ادامه این کارهای خود را در جای دیگر انجام دهد واقعا جای تاسف دارد