آفتاب: سید مسعود میرکاظمی وزیر سابق نفت کار خود را در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء آغاز کرد. به گزارش آفتاب به نقل از نفت‌نیوز، وی در هفته گذشته در دفتر این قرارگاه واقع در شهرک غرب مستقر گردید. گفته می‌شود وزیر سابق نفت مسئولیت یکی از پروژه‌های این قرارگاه را بر عهده گرفته است.