پایگاه خبری آفتاب
۰۱ /تير /۱۴۰۵
Monday 22 June 2026
News ID:۱۳۶۵۳۲
۲۳:۵۰
۱۳۹۰/۰۷/۱۷
برای شرکت در دهمین اجلاس مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیایی؛

صالحی به کویت رفت

۲۳:۵۰
۱۳۹۰/۰۷/۱۷
به گزارش آفتاب نیوز،

آفتاب: وزیر امور خارجه کشورمان به منظور شرکت در دهمین اجلاس وزرای مجمع گفت‌و‌گوی همکاری آسیایی به کویت رفت.

به گزارش اداره کل اطلاعات و مطبوعات وزارت امور خارجه، علی اکبر صالحی وزیر امور خارجه کشورمان عصر یکشنبه در راس هیئتی جهت شرکت در دهمین اجلاس مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیایی (ACD) تهران را به مقصد کویت ترک کرد.

جمهوری اسلامی ایران به عنوان رئیس قبلی این مجمع چندی پیش و در جریان نشست وزرای خارجه در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک ریاست این مجمع را به کویت واگذار کرد.

جمهوری اسلامی ایران به عنوان پیشگام حرکت‌های فرهنگی در چارچوب این مجمع قرار است موضوعاتی را در این زمینه طرح و با توجه به تحولات اخیر منطقه پیشنهادات خود را به اجلاس وزرای خارجه مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیایی ارائه کند.

Error Report
برچسب‌ها:
صالحی کویت
ارسال پیام
captcha