پایگاه خبری آفتاب
۰۳ /تير /۱۴۰۵
Wednesday 24 June 2026
کد خبر:۱۵۲۸۱۶
۱۶:۳۱
۱۳۹۱/۰۱/۳۱
به اتهام اعمال منافی عفت؛

دو مجرم در ملا عام شلاق خوردند

۱۶:۳۱
۱۳۹۱/۰۱/۳۱
به گزارش آفتاب نیوز، آفتاب: دو مجرم به اتهام اعمال منافی عفت در شهرستان شاهرود و در ملا عام مجازات شدند.

به گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان سمنان، 99 ضربه شلاق در ملا عام مجازات "غ- د" فرزند محمد حسین و "ج- ک" فرزند جمال، دو متهم پرونده‏های اعمال منافی عفت بود که پس از تائید توسط دیوان عالی کشور در ملا عام به اجرا درآمد.

در این پرونده‏ها، محکومان با حکم شعبه چهارم دادگاه کیفری استان سمنان و شعبه اول دادگاه کیفری مستقر در شاهرود به شلاق در ملا عام محکوم شده بودند.

این حکم پس از رسیدگی به درخواست تجدید نظر محکومان در دیوان عالی کشور، محکومیت آنان تائید و در یکی از میادین شهرستان شاهرود به اجرا درآمد.

به گزارش فارس، روابط عمومی دادگستری استان سمنان افزوده است: ارتکاب این چنین اعمال منافی عفت توسط مجرمان موجب جریحه‏دار شدن احساسات و خواست عمومی جهت مجازات این افراد شده بود که پیگیری، تسریع در روند رسیدگی به این پرونده و در نهایت اجرای قاطعانه احکام صادره، پاسخ دستگاه قضایی استان به خواسته‏های مردم شریف و اقدامی در جهت پیشگیری از ارتکاب چنین جرائمی در استان فرهنگی و مذهبی سمنان است.
گزارش خطا
برچسب‌ها:
مجرم شلاق
ارسال پیام
captcha