علی کریمی که اکنون با تیم پرسپولیس در امارات به سر می برد ، برای یک فصل با مسئولان تیم الاهلی به توافق نهایی رسیده و قرار است این موضوع پس از اتمام بازی پرسپولیس با الاتحاد عربستان رسانه ای شود .
به گزارش فردا،کریمی در گذشته با این تیم مقیم دبی دو بار به مقام قهرمانی لیگ امارات دست یافته بود .
بهتر است این بازیکن مغرور، سرد و از خود راضی هر جایی غیر از ایران بازی کند. ایشان توی هر تیمی بازی کردند این تیم دچار حواشی شده است.برای محبوب بودن تکنیک کافی نیست اخلاق رمز ماندگاری آدم هاست.