پایگاه خبری آفتاب
۰۲ /تير /۱۴۰۵
Tuesday 23 June 2026
News ID:۱۶۳۱۸۹
۰۰:۳۴
۱۳۹۱/۰۴/۱۹

پرسپولیس آماده واگذاری شد

۰۰:۳۴
۱۳۹۱/۰۴/۱۹
به گزارش آفتاب نیوز، آفتاب: محمد رویانیان در مورد واگذاری باشگاه فوتبال پرسپولیس گفت: از مسئولان اقتصادی بخواهید، من همه راه‌ها را رفته‌ام، پرسپولیس آماده است که به بخش خصوصی واگذار شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در حاشیه مراسم ارائه گزارش سرمایه‌گذاری خارجی در وزارت اقتصاد گفت: از آقای وزیر اقتصاد و آقای وزیر محترم ورزش خواهش می‌کنم، اجازه دهید که امسال پرسپولیس واگذار شود.

رویانیان گفت: همه کار‌ها را کردیم و از اول امسال هم می‌توانستیم خصوصی‌سازی کنیم.

وی در مورد نحوه واگذاری باشگاه پرسپولیس گفت: واگذاری از طریق فرابورس خواهد بود. انشاء‌الله شرکتی که این باشگاه را بخرد، تبدیل به شرکت سهامی عام خواهد شد، سهام آن در اختیار مردم و هواداران قرار خواهد گرفت.

به گزارش فارس،رویانیان در مورد ارزش باشگاه پرسپولیس گفت: ارزش آن باید در حراج مشخص شود.
Error Report
ارسال پیام
captcha
پیام های شما
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۹
این شد یک کار عقلانی ولی مواظب باشید خود دولتی ها که از بدنه دولت هستند باشگاه را نخرند که بعد بزنیم تو سرمون
Answer