به گزارش آفتاب نیوز،آفتاب: محمود احمدی نژاد امروز پس از پایان جلسه هیئت دولت در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه نظرتان درباره حکم دیوان عدالت اداری در مورد مرتضوی چیست؟ گفت: خدا بهترین سرنوشت ها را برای همه مردم در این ماه مبارک رقم زند.
به گزارش مهر،وی خطاب به خبرنگاران گفت: آرزو می کنم روزه همه شما قبول باشد.
خدا به فریاد مردم برسد از این همه بی قانونی و قانون شکنی و ابهام و مه آلود بودن اوضاع کشور.لجاجت احمدی نژاد واقعا" عجیب است که افراد مسئله دار را انتخاب و مورد حمایت قرار می دهد.این همان شعار پاک دستی اوست!
شکر نعمت! به لطف تلاش های این دولت انقدر نعمت ها زیاد شده که زبان ها از شکرگزاریش قاصره .
ظاهرا بعضی از افراد تو این جامعه و با این مردم زندگی نمی کنند تا درمانده شدن مردم رو از مشکلات اقتصادی ببینند و متوجه زحمت کش بودن دولت شوند.
یعنی همه مردم ایران گناهکار هستند ....
شکر نعمت نعمتت افزون کند کفر نعمت از کفت بیرون کند
اگه انسان گاهی به سختی می افته فقط بخاطر گناهانشه بیایید ایمان و اعتقادمونو به خدا قویتر کنیم انشاالله همه چی درست میشه(ما دولت بزرگ و زحمت کشی داریم که اگه بزارن گارا رو به فضل الهی به نحو احسن انجام خواهد داد)