به گزارش آفتاب نیوز،آفتاب: به ترتیب علی حائریان اردکانی - سید محمد خاتمی - علی حائری اردکانی در سال 1348 - دوره آموزشی - تهران.
به گزارش سروش نیوز، در سال ۱۳۴۸ بعد از اخذ درجه لیسانس برای طی دوره خدمت وظیفه به تهران اعزام شد و به عنوان افسر وظیفه (ستوان دوم) دوره خدمت را گذراند.
در همین دوره بود که در آزمون کارشناسی ارشد (فوق لیسانس) دانشگاه تهران شرکت کرد و پذیرفته شد.
تحصیل در این مقطع را همزمان با خدمت وظیفه آغاز کرد و در موقعیتی قرار گرفت که باز هم پیشنهاد بورس تحصیلی و امکان ادامه تحصیل در دوره دکترا در آمریکا وجود داشت، ولی ترجیح داد که تحصیلات جدید در این مرحله را رها و برای تکمیل تحصیلات حوزوی خود به قم مراجعه کند. {$old_album_174342}
خدایی مرد بزرگی است . در زمان ریاست جمهوری ایشان روابط ایران با همه کشورها وبخصوص کشورهای منطقه بسیار خوب بود . گرانی و بی کاری بیداد نمی کرد و کشورم ایران عزیز ابهت دیگری داشت. زنده باد خاتمی به امید کاندیدا شدن دوباره ایشان ورای حداکثری مردم
سلام ، خیلی مهم است که یک مسئول با تواضع ، افتاده ، متین باشد و پذیرا بودن انتقادات و پیشنهادات را داشته باشد
آقای خاتمی ، مسئولی بودند که احتیاج به دست بوسی کسی را نداشتند و این کار را برای چاپلوسان و خودشیرین کنندگان ، میدانستند . لذا درزمان ایشان خیلی از کفن پوشان و افراطیون ، آتشها سوزاندند .
البته در جامعه سیاسی ما مردم ایران ، مسئولین خوب و بد ، هردو موجود می باشند و این وظیفه ما مردم است که دستمال ریا و تظاهر را کنار گذاشته و با مسئول روراست بوده و مخصوصا" مسئول اگر بی جنبه باشد ، خرابش نکنیم .
در زمان ایشان هم مشکلات ، وجود داشت ، یعنی از بدو
انقلاب ، مشکلات کم کم به وجود آمدند ، چون کم کم اهداف اولیه انقلاب که احیای کشاورزی ، دامپروری ، صنعت و تولیدات داخلی بودند ، رو به فراموشی رفتند . ولی ایشان صداقت وشفافیت داشتند و مثل اجداد پاکشان ، صلح طلب بودند و فراموش نکنیم که جنگهای پیامبر ، همگی دفاعی بودند و پیامبر بزرگ ما طبق توصیه قرآن بزرگ ، همیشه آماده صلح بودند ، مگر در مواقع تجاوز و زورگویی .
بعنوان ياد جانباز با وجوديكه مشكلات عده اي داشتم اما با روي كار آمدن آقاي خاتمي بخش عمده اي از مشكلاتم حل شدو دوباره همان گرفتاري قبلي را پيدا كرده ام .منتظر قدم مبارك مجددشان هستم
باسلام به سید عزیز و دوست داشتنی، پس آنها که می گفتن سید خاتمی سواد نداره، نشانشون بده مدرکت را! مطمئن باش تا ابد در دل انسانهای خواهی ماند که قلبن دوستت دارند و قدر زحمات هشت ساله شما را می دانند. توکل به خدا کن و دل به دریا بزن بیا جلو و سکان کشتی ایران را بدست بگیر دو باره
آقاي خاتمي مرد بسيار شريف و كاربلدي است ولي تنها ضعف ايشان عدم نظارت دقيق ايشان بر قانون اساسي و حقوق ملت است . اميدوارم ايشان را در كاندياتوري رياست جمهوري آينده ببينيم .
اگه خاتمی برا انتخابات بیاد خیلی خوب میشه البته اگه باراک اوباما برنده ی انتخابات امریکا بشه.
در این صورت بر سر مساله سوریه هم توافق صورت میگیره و بسیاری از مشکلات فی مابین آمریکا و ایران به حول قوه ی اللهی حل میشه.
اگر این طور نشه وضعیت کمی خطرناک میشه.واحتمال درگیری نظامی شدید منطقه ایی و بین المللی وجود داره
با آرزوی جهانی بدون جنگ و خونریزی و موشک های شبانه
حامد رهی
ترو خدا بت سازی نکنید این جمله "روحی فداک" یکی از خوانندگان خیلی نگران کننده است بخش بزرگی از مشکلات کشورما بت شدن و خارج از دسترس شدن بعضی مسئولین کشورمان توسط طرفدارانشان است
یاد اون خنده ها ، دلنگرانیها ، شور و هیجانت در سخنرانیها، انرژی مثبتی که در نگاهت و کلامت بود یاد اون متانت و ادب و بردباری ات به خیر .ای سید اصلاحات و منادی آزادی کلام