به گزارش آفتاب نیوز،آفتاب: *شما سایتها، روزنامه و خبرگزاریها را نگاه کنید چیزی از من نمیبینید. خیلی هم درخواست مصاحبه از قبل از انتخابات مجلس دارم اما تصمیم گرفتهام دیگر مصاحبه نکنم....مصاحبه با مشرق دو ماه قبل از این بود که تصمیم به سکوت بگیرم. آن زمان مصاحبه میکردم و مینوشتم اما یک ماه یا بیشتر از یک ماه مانده به انتخابات مجلس تصمیم گرفتم ساکت باشم تا انشاءالله اگر خدا بخواهد تا آخر عمرم ساکت باشم.
*[درپاسخ به این پرسش که چه اتفاقی افتاده که سکوت کردهاید. اینکه شما از حامیان سرسخت آقای احمدینژاد بودید و ایشان را معجزه هزاره سوم دانستید در حال حاضر که ایشان دیگر محبوب اصولگرایان نیستند سکوت اختیار میکنید؟] بله، کتاب نوشتم و از همه آن مطالبی که نوشتم و حرفهایی هم که زدهام پشیمان نیستم و همه آن حرفها را همچنان قبول دارم.
*[ درپاسخ به این پرسش که یعنی همچنان معتقدید که آقای احمدینژاد معجزه هزاره سوم است؟] الان که نمیخواهم اظهارنظر کنم اگر قصد داشتم حتما حرف میزدم و اظهارنظر میکردم. اما در حال حاضر به هیچ عنوان دیگر نمیخواهم حرف بزنم. مگر من چه کسی هستم که بخواهم مصاحبه کنم....خب، حتما یک اتفاقاتی افتاده است. من اصلا جایگاهی ندارم که کسی بخواهد با من مصاحبه کند....نه درباره آقای احمدینژاد و نه درباره هیچ چیز دیگری حرف نخواهم زد.
*دکتر الهام از من چیزی نخواسته است و حرفی نزده. خودم خواستم که سکوت کنم نه آقای دکتر.
* یک زمانی فکر میکردم که باید از مسائلی که به نظرم درست بود دفاع و آنها را تبلیغ میکردم اما الان دیگر نمیخواهم وارد سیاست باشم.
اینکه تصمیم گرفته اند از عالم سیاست خداحافظی کنند کار بزرگی است.قطعا بزرگانی که مورد تهمت ایشان قرار گرفته اند ایشان را میبخشند.اما بهتر است ایشان گذشته خود را مرور کنند و به خاطر آن مواردی که از مسیر حق خارج شده اند از خداوند طلب بخشش کنند و سعی کنند رضایت انسانهای پاکی که را مورد اهانت ایشان قرار گرفتند بدست اورند.
اینا خواب نیستن خودشونو به خواب زدن وعمرا اگه پشیمون بشن وقتی تو این اوضاع وحشتناک سردارنقدی فرمودن به شکوفایی اقتصادی رسیدیم ازایشون هم باید انتظارداشت بگه احمدی نژاد معجره هزاره سوم.
این خانم .. میگویداز حرفهایی که قبلا زده و یا نوشته پشیمان نیست و نمیخواهد علت سکوت خودرا که ظاهرا قرار است تا آخر عمرباشدنیز بیان کند .این هم نوعی فرار از مسئولیت است که این خانم و همفکرانشان در طول این 8سال انجام داده اند .البته حافظه جمعی و تاریخی هیچ گاه بداخلاقیها و پرخاشگریها و اتهام زنیهای بی اساس آنان را فراموش نکرده و روزی روزگاری در محکمه ای از آنان حساب خواهد خواست
ای کاش همان روزهای اول فکر میکردیدو بعد به این نتیجه می رسیدید که کسی نیستید که مصاحبه کنید و اظهار نظر نمایید .اما خانم رجبی بنده به دموکراسی و اخلاق دموکراسی عمیقا باورمندم لطفا سکوت نکنید اتفاقا الان شما باید حرف بزنید و اظهار نظرکنید منتها با چشمان باز و صادقانه و به دور از هرگونه تعصب و جانبداری گروهی .اگر فکر میکنید که اشتباه کرده اید صادقانه به افکار عمومی بگویید و بعد از آن به جبران مافات بپردازیید خانم رجبی و امثال ایشان بابت تحلیل های غلط و احساسی , و`پرخاشگرانه خودبه ملت بدهی دارندلذا اگر قصد خدمت دارند وشیفته افکار خود نیستند همین حالا دست به کار شوند که فردا دیر است !
شمایی که در باره تیتر کتابی که خودتان انتخاب کرده اید پاسخگو نیستید پس چرا اینهمه در باره کرده و ناکرده های دیگر ان هیاهو کردید؟
شما پیش از سکوت باید به دلیل توهینهایی که به برخی شخصیتها کرده اید اید عذرخواهی کنید. مگه می شود به راحتی آب خوردن آبروی مردم را برد و بعد گفت سکوت می کنم؟ خانم بفرمایند که این شیوه برخورد از کدام لغات نامه گرفته اند.