به گزارش آفتاب نیوز،آفتاب: مشرق به نقل از سایت دولتی شبکه ایران نوشت: به دنبال دستور رییس قوه قضائیه برای پیگیری سریع پرونده مرگ ستار بهشتی، خبرنگار شبکه ایران مطلع شد، 3 تن از کسانی که مسئول بازجویی از این متهم بودند، بازداشت شده اند.
اخبار دریافتی حاکی است، پس از مرگ این وبلاگ نویس و انتشار خبر آن در رسانه های مختلف، آیت الله آملی لاریجانی، رییس قوه قضائیه به محض اطلاع از موضوع، دستور رسیدگی سریع به این پرونده را داده و تاکید کرده است، ظرف یک هفته، کلیه ابعاد ماجرا روشن و مقصران معرفی شوند.
علی (ع) با شنیدن اینکه خلخال(زینت) از پای زن یهودی ربوده شد ، فرمود:هرکس این رابشنود ودق کند جادارد. قرآن می فرماید :هرکس انسانی را بی گناه بکشد مانند این است که تمام انسانها راکشته است . وای بر حال شما و وای بر کسانی که به این اعمال ، بنام دفاع از اسلام ونظام راضی هستند.خدا راشاهد می گیرم که حالم منقلب شد از شنیدن این خبر .جز خدا پناهی نداریم .به خدا واگذارشان میکنم.
بازجوهای محترم بکشید .بکشید هر که را که تشخیص دادید. مطمئن باشید کسی شما را مواخذه نخواهد کرد.اگر بخاطر فشار افکار عمومی چند روزی هم بازداشت شدید برای روزهای بازداشت اضافه کار میگیرید
با توجه به تجارب گذشته دوباره میبینیم که سناریوی یک دو سه ... 1) میگیریم میگیریم ... 2) گرفتیم گرفتیم .... 3) چیزی نبود دشمنان بزرگنمایی کرده اند .... کلید خورده.
آیا رویه ها و سیاستهایی که دست ماموران را اینگونه باز گذاشته و یا مشخصا به آنها ابلاغ کرده که خشونت بخرج دهند و از حضور وکیل جلوگیری کنند نیز طرف یک هفته اصلاح میشود؟ پیشنهاد میکنم در پیگیری این پرونده بیشتر به فکر زنده ها باشید. اگرچه درد از دست رفتن این جوان سینه های ملت با وجدان را میفشارد ولی اگر خون ستار بهشتی همین دستاورد را داشته باشد که رفتار با زندانیان و دستگیرشدگان "زنده" از این پس اصلاح و انسانی شود همین برای او و خانواده اش و ملت کافیست. روانش شاد و نامش جاودانه.
تا هفت روز دیگر کاری کنید بمیرند تا خانواده آنها بفهمند کشتن بچه های مردم ظرف 7 روز یعنی چه و بدانند خانواده آن مرحوم چی میکشند. حداقل اسمشان بگویید اگر راست میگویید حداقل در 20:30بصورت شطرنجی نشان دهید مثل فردی که در بیمارستان آنژیوگرافی شد و نشان دادید