به گزارش آفتاب نیوز،آفتاب: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه «کمیته بسیج» در کمیسیون متبوعش تشکیل میشود، جزئیات جدیدی را از مرگ ستار بهشتی اعلام کرد.
سیدحسین نقوی نماینده مردم ورامین و سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه عصر امروز (سهشنبه) اعضای کمیسیون متبوعش به ارائه گزارشی از این جلسه پرداخت و اظهار داشت: بخش اول جلسه امروز کمیسیون به بررسی سؤالات نمایندگان از مصطفی محمدنجار وزیر کشور اختصاص یافت.
وی افزود: قاضیپور نماینده ارومیه درباره علت عدم کنترل مرزهای غرب کشور و عدم جلوگیری از تجارت غیرقانونی از وزیر کشور سؤال کرد که نجار و معاونانش توضیحات لازم را دادند و در نهایت قاضیپور از پاسخهای وزیر قانع نشد، سؤال دوم را عوض حیدرپور نماینده شهرضا مطرح کرد، حیدرپور از عملکرد استانداران و فرمانداران انتقاد و عدم تعاملات آنان را منشأ مشکلات بسیاری دانست و در نهایت نیز از توضیحات وزیر کشور قانع نشد و بالاخره سؤال سوم را کاتب نماینده گرمسار پرسید، کاتب علت تفکیک شهرک صنعتی علیآباد از استان سمنان و الحاق آن به استان تهران بدون ضابطه و برخلاف قوانین تقسیمات کشوری را جویا شد که پس از توضیحات نجار، از پاسخ وزیر قانع نشد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه یادآور شد: دواتگری نماینده ویژه کمیسیون نیز نتیجه بررسیها، بازدیدها و تحقیقات خود در مورد ستار بهشتی را به کمیسیون گزارش کرد و با اشاره به ضرورت ارائه نتیجه آزمایشات تخصصی، گفت که در مقطع فعلی سهلانگاری در اجرای برخی موازین قانونی مسجّل است اما کلیت موضوع نیازمند تحقیقات قضایی بیشتر است.
وی اضافه کرد: در این جلسه لایحه پروتکل اصلاحی موافقتنامه کشتیرانی تجاری بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری کوبا مطرح و با اکثریت آراء به تصویب رسید.
به گزارش فارس،نقوی در خاتمه خاطرنشان کرد: در این جلسه همچنین پیشنهاد جوکار نماینده یزد مبنی بر تشکیل «کمیته بسیج» به عنوان یکی از کمیتههای فرعی مطرح و با اکثریت آراء تصویب شد.
در خبر قبلی که خواندم آمده "معاون اول قوه قضاییه: به شدت نیازمند اعتماد عمومی هستیم"
آقای معاون وزیر با این برخورد و خبر رسانی آیا واقعا جایی برای اعتماد به خود گذاشته اید؟؟؟؟؟ چرا مردم باید به شما اعتماد کنند وقتی در تمام مجموعه ی شما راجع به یک رخداد (مثل درگذشت ستار بهشتی) حتا 2 نفر یک نقل قول مشترک ندارند؟؟!!!! به نظر می رسد در انتها خواهد آمد: ایشان پیش از رسیدن پلیس فتا به منزلش ، فوت کرده بوده است.
پر واضح است که این متن را طبق دستور شما درج کردید. ستار همانگونه که خواهرش گفت آدم سالمی بود که طی چهار روز در بازداشتگاه کشته شد. در اینکه او شکنجه شده هیچکس انکار نمیکند اما گفته شد تحت فشار روحی مرد یک دروغ بزرگ تاریخی است که هیچکس نمیتواند آنرا اثبات کند. با فرض اینکه او تحت فشار مرده باشد باید سئوال کرد چه کسی او را تحت فشار گذاشت؟؟؟؟
آقا این چه جور تیتر خبری هست؟ اصلا شما توی این متن جزئیاتی می بینید؟ یک صفحه خبر هست آخراش سه خط مرتبط با تیتر نوشته هیچ جزئیاتی هم از مرگ فلانی نمی بینیم...
این واقعاً مایوس کنندست که وقتی نظر کسی یه ذره کسی تند و منتقدانه باشه، چاپ نشه و باز هم فیلتر و باز هم سانسور و باز هم...
(خواهشاً لااقلکن این یکی رو دیگه چاپ کنید!)
سلام ، اینکه چه کسی مقصر است ، را خداوند میداند و بهترین
قضاوت کننده است و کسانی که اورا مورد ضرب و شتم قرار دادند ، از چنگال طبیعت و عدالت نمی توانند فرار کنند . روحش شاد .