به گزارش آفتاب نیوز،آفتاب: آنچنان که پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری منتشر کرده است؛ رحیمی در جریان سفر به قرقیزستان بعداز ظهر روز چهارشنبه با حضور در دانشگاه ملی قرقیزستان ،بزرگترین و قدیمیترین دانشگاه این کشور، از سوی رییس، اساتید و دانشجویان آن به گرمی مورد استقبال قرار گرفت.
معاون اول رییس جمهور کشورمان همچنین با حضور در جمع اساتید و دانشجویان مرکز علمی مشترک ایران– قرقیزستان در این دانشگاه ، طی سخنانی بر لزوم گسترش ارتباطات علمی و دانشگاهی دوجانبه تاکید کرد.
سلام ........ بالاخره دکتر شد!!! چکار به رساله اون دارید کی تا حالا رساله داده که ایشون بده اصل مدرکه که گرفت حالا با تلاش یا بی تلاش دیگه روی این قضیه بحث نکنید که مصلحت نیست !!!!!!!