به گزارش آفتاب نیوز،آفتاب: سازمان خصوصی سازی ۳۰ آذر را آخرین مهلت تکمیل فرم های سهام عدالت اعلام کرده است.
سازمان خصوصی سازی از همه دارندگان دعوت نامه توزیع سهام عدالت خواسته است تا پایان روز پنجشنبه فرم ها را به شرکت های تعاونی شهرستانی ارائه دهند.
تا پایان سال گذشته حدود ۴۵ میلیون دعوتنامه میان ۶ دهک از ۷۵ میلیون فرد ایرانی توزیع شد که ۴۱ میلیون و ۶۰۰ هزار دعوتنامه تکمیل و به شرکتهای سهام عدالت تحویل داده شده است.
طبق آخرین مصوبه شورای عالی اصل۴۴ مقرر شده است تا ۳۰ آذر به آن دسته از دارندگان دعوتنامه سهام عدالت مهلت داده شود که تاکنون به هرعلتی برای تکمیل دعوتنامه و تحویل مراجعه نکرده اند.
در پایان آذر پرونده تخصیص سهام عدالت با هر تعداد افرادی که دعوتنامهها را تحویل دادهاند ، بسته میشود.
با سلام ما هم براي گرفتن سهام عدالت چون بسيجي بوديم به سپاه منطقه واحدبسيج مردمي رفتيم وتا الان كه مورخه 30/09/91مي باشد خبري ازسهام عدالت نمي باشد فقط مانده ام اين 45ميليون نفري كه سهام راگرفته اندچه كساني هستندلازم بذكراست كارگرهم ميباشم زير پوشش تامين اجتماعي ميباشم
براي ما دعوت نامه نيامده در حالي كه در يك شركت خصوصي و با حقوق پائين تر حداقل قانون كار وبا خرج پسر دانشجو دارم روزگار ميگزرانم از هشت صبح تا هشت شب در شركت واز نه شب تا دوازده مسافركشي ميكنم تا بتوانم خرجي خانه هزينه هاي پسر دانشجويم را تامين كنم پس خودم هم نميرسم كه دنبال موضوع گرفته واز دعوت نامه هم خبري نيست
خوبه والله
تامین اجتماعی به ما دعوت نامه داده شماره سهام هم در نامه مشخص شده اما به ما سهام نمیده و هر بار میگن سهامی به ما داده نشده حالا هم با این ضرب الاجل تا پنجشنبه ما که دستمون به جایی بند نیست که حقمون رو بگیریم خوردن و بردنو و یک آب هم روش کوفت کردند