پایگاه خبری آفتاب
۰۲ /تير /۱۴۰۵
Tuesday 23 June 2026
کد خبر:۱۸۳۱۶۷
۱۲:۳۱
۱۳۹۱/۱۰/۱۶

سلحشور: من سرطان ندارم

۱۲:۳۱
۱۳۹۱/۱۰/۱۶
به گزارش آفتاب نیوز، آفتاب: نسیم: فرج‌الله سلحشور در واکنش به شایعه ابتلا به بیماری سرطان گفت: هم‌اکنون تنها به یک عفونت ساده ریوی مبتلا شده‌ام که مراحل درمانش را سپری می‌کنم؛ مشکل خاصی وجود ندارد. این بیماری را بیش از اندازه بزرگ کرده‌اند.

برخی رسانه‌ها به نقل از "مهدی سلحشور" مداح اهل بیت(ع) و برادر این کارگردان خبری مبنی بر بیماری وی داده بودند. این درحالی است که برخی نیز این بیماری را سرطان عنوان کرده بودند.

گزارش خطا
ارسال پیام
captcha
پیام های شما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
اینهایی که منفی زده اند ، منطورشان این است که سرطان دارد؟؟
پاسخ
ج ل ا ل
Finland
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
خدارو شکر
پاسخ