به گزارش آفتاب نیوز،آفتاب: مشرق نوشت: جمعی از مدیران دولت اصلاحات در حال جمع آوری امضا برای دعوت از محمد خاتمی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری هستند. در این نامه خطاب به خاتمی آمده است" در این برهه حساس و سرنوشت سازشما به عنوان پرچمدار اصلاحات باید به وظیفه تاریخی خود عمل کنید و با تمام قوا وارد صحنه سیاسی کشور شوید."
آقا روزبه چه عجب شما هم دست از توهم برداشتید و متوجه شدید که اغتشاش گران خس و خاشاک بودند و نباید دل به آنها بست , گوش به حرفشان داد !!!
البته در این حد هم جای خوشحالی است .
خوب معلوم اگه آقای خاتمی بیاد انحصارطلبان بر علیه ایشون فعالیت میکنن.ولی مهم نیست.مهم اینه که اگه ایشون بیان 100% رییس جمهور میشن.امیدوارم آقایان بذارن.
خاتمی عزیز و کبیر......بیا و شب ما را صبح امید کن...امروز ایران بیش از همیشه تورا میطلبد......بیا و خواب انحصارطلبان خودشیفته و توهم زده را آَشفته کن....تا بدانند حق خاموش نشدنی است...تا بفهمند فریب کار رسوا شدنی است...تو میتوانی دوباره این ملت را زنده کنی....پس تورا به جدت بیا سید خندان دوست داشتنی.....الهی فدایت شوم.
در حال حاضر تنها فرد شایسته و با دانش و تدبیری که میتواند کشور را از منجلابی که بعضی از آقایون بی دانش گرفتار کردند نجات دهد آقای خاتمی است؛امیدوارم که ایشون قبول زحمت کنن و هر چه سریعتر کشور و انقلاب رو نجات دهند؛