پایگاه خبری آفتاب
۰۱ /تير /۱۴۰۵
Monday 22 June 2026
News ID:۱۹۳۵۶۹
۱۱:۵۹
۱۳۹۲/۰۲/۱۷

عکس/ سعیدی کیا در هنگام نام نویسی

۱۱:۵۹
۱۳۹۲/۰۲/۱۷
به گزارش آفتاب نیوز،

Error Report
ارسال پیام
captcha
پیام های شما
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
تاخاتمی نیاد شوری ایجاد نمیشه اکثریت ملت ایشونو میخواد با چه زبانی باید بگیم
Answer
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
بابا صدای این ملت را به آقای خاتمی برسونید! همه خاتمی را می خواهند!
Answer
امید
Germany
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
انشاالله عکس همچین صحنه از سید رو ببینیم
Answer
حسین
Germany
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
اگر کسی از بزرگان نظام . کسی دلسوز هست تا دیر نشده از اقای خاتمی بخواهد ثبت نام کنند ما که گفتیم دیدار به قیامت اقایان .......
Answer
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
فقط خاتمی ولا غیر
كيا قراري
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
ياهاشمي يا خاتمي
Anonymous
Saudi Arabia
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
به اینها میگویند مدیران خواب زده..... آقای سعیدی کیا میشه بفرمایید شما تا کنون چه سخنرانی در باره مدیریت مجموعه دستگاههای اجرایی کشور کرده اید که ارزش شنیدن داشته؟ میشه نوار آنرا برای ما بفرستید. اگر در این باره نوشته ای هم دارید برای خواندن همه پخش کنید. لطفا
اسد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
خدارا شکر همه توی این کشور ادعای رئیسی دارند و داعیه خدمت!!!!! یادش بخیر حضرت امام می فرمودند بعضی ها از اداره یک نانوایی هم عاجز هستندو ادعای ریاست دارند
حامد
Germany
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
با وجود چنین گزینه هایی اگه کسی به خاتمی رای بده خیلی عجیبه!!!
سید
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
لابد ایشون هم احساس تکلیف کردند.
شماها انگشت کوچیکه ی خاتمی هم نمیشید
بهزاد
آقای سعیدی کیا از خادمین چندین ساله نظام هستند که الحق بسیار سالم و دلسوزانه کار کرده اند. من از سال 65 ایشون رو میشناسم و در وزارت راه و ترابری با ایشون همکاری داشتم. اما ایشون برای ریاست جمهوری مناسب نیستند چون خیلی مطیع و سربه زیر هستند. ریاست جمهوری به افراد قویتر نیاز دارد.