پایگاه خبری آفتاب
۰۱ /تير /۱۴۰۵
Monday 22 June 2026
News ID:۱۹۳۸۷۶
۱۲:۳۴
۱۳۹۲/۰۲/۲۰

دعوت دوباره خاتمی از هاشمی

البته همه خوبند، اما در شرایط فعلی آقای هاشمی بهترین گزینه است.
۱۲:۳۴
۱۳۹۲/۰۲/۲۰
به گزارش آفتاب نیوز،
آفتاب: رییس بنیاد باران در حاشیه مراسم ختم پدر همسر کمال خرازی وزیر امور خارجه دوران اصلاحات درباره احتمال حضور هاشمی رفسنجانی در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم اظهار کرد: امیدوارم آقای هاشمی در انتخابات حضور یابند. 
  
به گزارش ایسنا وی افزود: من فکر می‌کنم بهترین شخصیتی که می‌تواند به نظام و حل مشکلات کنونی کشور کمک کند، آقای هاشمی است. 
  
خاتمی تصریح کرد: البته همه خوبند، اما در شرایط فعلی آقای هاشمی بهترین گزینه است. 
Error Report
ارسال پیام
captcha
پیام های شما
بازاری
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
حداقل لطف خدا به مملکت ما این بود که به محض ورود هاشمی به وزارت کشور برای ثبت نام ظرف چند ساعت قیمت دلار 5000 ریال کم شد و قیمت سکه 1500000 ریال کاهش پیدا کرد و ارزش پول ملی ما افزایش پیدا کرد و ارزش پول کشورمان در بازار جهانی همچنان رو به افزایش است
اینست برکت وجود آقای هاشمی
خدایا سایه شوم و نحس احمدی نژاد و یارانش را از سر مملکت ما بردار
دیو چو بیرون رود فرشته درآید
خدایا به آقای هاشمی توفیق دو صد چندان
Answer
وحید
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
با ورورد اقایه رفسنجانی به صحنه انتخابات خداوند به ایران و ایرانیان لطف کرد
Answer
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
زنده باد هاشمی
Answer
اهل کاشانم
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
هاشمی بیاید و ایران را دوباره بسازد
Answer
abbas
Germany
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
امید وارم هاشمی بیاید وبا رای بسیار بالا انتخاب شود تا حداقل روی حین شریعتمداری کم بشود
Answer
خلیل
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
رای دادن نباید از روی احساسات . بلکه با بررسی جمیع جهات باشد در شرایط فعلی اگر جناب اقای خاتمی به هر دلیلی نمیاید تنها کسی که میتواند اوضاع فعلی را اصلاح کند اقای هاشمی است پس همه امان (اصلاح طلبان وانهایی که دلسوز کشورنند) بر فرمایش سید بزرگوار باید عمل کنیم والسلام
Answer
استاد اقتصاد دانشگاه تهران
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
نه میگویم زنده باد خاتمی و نه میگویم زنده باد هاشمی
اما از روی عقل و هوشمندی به هاشمی رفسنجانی رای میدهم همانگونه که هربار که در انتخابات شرکت کرده به او رای داده ام هر چند که از بعضی اطرافیانش ضربه خوردم ولی عقلم حکم میکند که هاشمی رفسنجانی بهترین گرینه برای سکانداری جمهوری اسلامی ایران است و تنها کسی است که نشان داد علارغم اذیت و آذارهایی که شد پشت نظام را خالی نکرد و استوار و راسخ و آنقدر محکم است که میشود به او اعتماد و تکیه کرد
امام راحل درست گفت که هاشمی ستون نظام است
ببینید وقتی به فرزندش فرمود برگردد و وقتی او را گرفتند مظلومانه نگریست چون نمیخواست نظام آسیب ببیند
اما در مقابل وقتی هر کدام از طرفداران احمدی نژاد را به جرم اقتصادی خواستند بگیرند و یا گرفتند دادو بیداد کرد و بگم بگم بچه گانه راه انداخت و قهر و آشوب در مملکت راه انداخت آمدنش نحس بود و رفتنش هم نحس است
و امیدوارم هاشمی بتواند گند کاری های احمدی نژاد را پاک کند و دوباره حیثیت و شرف ایران و ایرانی را در صحنه بین المللی باز گرداند و میدانم که با استفاده از اساتید برجسته ایی که همواره بعنوان یارانش بر میگزیند اوضاع نابسامان اقتصادی را بهبود میدهد و امیدوارم سربازان امام زمان در دوره بعد پروندهای فساد یاران احمدی نژاد را باز کنند و بدهند در صدا و سیما خودش بخواند تا بگم بگمش پر شود
Answer
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
مطمئن باشيد سيد صلاح نميدونه كه بياد بهتره بيشتر اذيتشون نكنيم و فرما يششون رو قبول كنيم و به هاشمي رأي بديم
Answer
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
اول خاتمی بعد هاشمی
Answer
moj
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
هرچه خاتمی بگه ما انجام می دیم .اگر خاتمی رو دوست دارید باید حرف های ایشان رو گوش کنید.زنده باد خاتمی و هاشمی.
Answer
قلی خان
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
من به احمدی نژاد رای میدهم.lol
Answer
قلی خان
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
من به احمدی نژاد رای میدهم.lol
Answer
قلی خان
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
من به احمدی نژاد رای میدهم.lol
Answer
قلی خان
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
من به احمدی نژاد رای میدهم.lol
Answer
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
همه این افراد امتحانشان را پس داده اند.
Answer
سید بیا
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
ما منتظر برقراری دین وعدالت در جامعه ایم سید بیا سید بیا
Answer
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
سیاست اصولگرایان برای تفرقه انداختن در بین طرفداران سید بزرگوار و اقای هاشمی: طرف که معلوم کاملا هدف دار کامنت میزاره اومده میگه هاشمی نه فقط خاتمی اونم نه یه کامنت از اول تا اخر پست ها. ببین جانم این کلک ها کیهانی و به سبک شریعت مداری تموم شده . چرا نمیخوایید قبول کنید ملت باهوشتر از این بازی هستن که کیهان راه انداخته.وقتی سید بزرگوار با ذکر تمام شرایط و در نظر گرفتن تمام مصالح میگه هاشمی بعد شما که داعیه طرفداری از اصلاحات داری میای میگی نه خاتمی . خوب برو خوشحال باش و پیش خودت فکر کن ما همون مردم 10 سال قبلیم که هر چی شما میگفتید باور میکردیم نه جانم در سیاست انگلیسی تفرقه افکنتون تجدید نظر کنین
Answer
ناهید
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
دوستان الان وقت این نیست که فرزندان این اقا چه کرده؟یا فلانی تشنه ی قدرت نیست ؟یا اینکه این اقا در فتنه دخالت داسته یا نداشته ؟الان رقیبان با سواستفاده از این چیزها سعی در ایجاد اختلاف در بین اصلاحطلبان و مردم حامی این حزب هستند .سعی کنیم سریعا به اجماع برسیم فرصتی باقی نمانده .من خودم شخصا دوست دارم که خاتمی بیاید ولی در حال حاضر که میبینیم که خود سید هم نظرشان به هاشمی است .حتی خود روحانی و عارف هم تایید میکنند پس وقتی خود بزرگان حزب قبول دارند چه بهتر که راییها هم شکسته نشود طرفان رقیب سعی دارند اختلاف بیاندازند که راییها شکسته شود این اجازه را نباید بدهیم من خیلی خوشحالم که در حال حاضر و بهتر از گذشته اصلاحطلبان به اجماع رسیده اند و برعکس خیلیهای دیگر در میدان رقابت همدیگر را به سخره نمیگیرند و تخریب نمیکنند خیلی با صبر و از خود گذشتگی دارند بیانیه میدهند و در همه ی سخنرانیها مدافع یکدیگر هستند در هیچ دوره ای اینقدر متحد نبودند خدا را شکر میکنیم .پس بیاییم ما هم به یارییشان برویم واز بین بد و بدتر گزینه ی صحیح را انتخاب کنیم مردم ایران در همه حال از شعور سیاسی مطلوبی برخوردار هستند و خودشان بهترین گزینه را انتخاب میکنند انشالله.از همه ی دوستان خواهشمندم به اطلاع همه برسانند که خاتمی از چه کسی حمایت میکند همه با هم ایران سربلند و ازاد و اباد را بسازیم
Answer
م از سار کاشان
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
اصول گراها از هاشمی بیشتر می هراسند تا خاتمی
Answer
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
مگه خاتمی تودوره خودش چه کارکرد که همش میگین بیابیا کجابیات .......
احمد
چکار باید میکرد چیزی که ما دیدیم وضع خوب مردم بود در زمان خاتمی و وضع بد اقتصادی مردم در زمان احمدی نژاد تازه اختلاس و سوء استفاده های زمان آقای احمدی نژاد هم که گفتن نداره
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
من با دوستان موافق آمدن هاشمی هستم ولی نگرنم که بگم بگم ها شروع بشه و افراد بی هویت و شخصیت این مرد بزرگ و تاریخ زنده انقلاب را تخریب کنند و خدای نا کرده رای نیاورد ، این طیف بگم بگم دست عمرو عاص را در فریب و نیرنگ از پشت بسته اند.
خدایا ما را از شر خناسان محافضت بفرما!
Answer
حبیب
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
دوستان من نمیگم آقای هاشمی کامل کامله اما این وضع وخیم اقتصادی و سیاسی رو خیلی بهتر میکنه،آقای روحانی و عارف هم خوبن اما رایشون به اندازه هاشمی نیست.بدا همین هاشمی موفق تره.
Anonymous
موافقم
فردوسی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
افرین بر این سید خوب که تشنه قدرت نیست
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
هاشمی بیا
شهرام
Germany
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
هیچ توجه کردید برنده اصلی عرصه سیاست از سال 84 تا حالا هاشمی رفسنجانی بوده ؟ اعاده حیثیت شده بهش.
Answer
اصلاح طلب
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
بابا این هاشمی دیگه سنی ازش گذشته به نظر من بهترین گذینه دکتر عارفه
ارش
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
اقای هاشمی تورو خدا بیا.برا امام بیا
Anonymous
خاتمی
Anonymous
خاتمی خوبه نه هاشمی
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
بابا وقتی خاتمی میگه هاشمی بیاد...یعنی هر دوشون از یه جنسن و هدفشون یکیه،پس خدا کنه یکیشون بیان دیگه مهم نیست کدومشون!!!
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
سیدجون اگرمی توانستی ایشون روبه صحنه بکشی تایه باردیگه مردم روکم کنی رابه این خانواده نشان دهند.کاری کردی کارستان.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
توراخدا بیا هاشمی روح مادرت بیا
Anonymous
فقط خاتمی
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
بنازمت خاتمی جون! اگه کاری می کردی اورابه چاه اویزان کنی که شاهکار کرده ای وگلی جای گلش کاشته ای.
Anonymous
Germany
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
هاشمی دلها رو به سوی تو آورده . مردم می خواهند جبران کنند . و با مشت محکم به دهان کسانی بزنند که هشت سال نابخردانه تمام زحمات سی ساله انقلاب را بر باد دادند . مردم الان قدر زحمات تو را می دانند . پس بیا و به آنها امیدی دوباره ببخش
خدایاکمک
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
بیایید دعا کنیم که خاتمی عزیز بیاد. یا خاتمی و عارف یا هیچ کس دیگه. خدایا کمک کن که کوروش زمان بیاد. درود خدا بر سید عزیز.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
فقط هاشمی میتونه سیاست خارجی درست کنه امیدوارم که بیاد
Anonymous
هاشمی فقط با اعراب مخصوصا عربستان. اماسید با همه دنیا
ایکس
China
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
هاشمی,امیرکبیر دیگر ایران روی سید و مردم رو زمین ننداز,ما همه چشمه امیدمان فقط وفقط به شماست.
Anonymous
ما هاشمی رو نمیخوایم فقط سید و یا عارف
خان عمو
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
اول خودت
بعدشم خودت سید
مردم تورو میخوان
Anonymous
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
زنده باد هاشمی و خاتمی
Anonymous
فقط خاتمی
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
اگه هاشمي كانديد بشه بهش راي نميدم چون باهاش مخالفم ولي دوست دارم بياد تا بدونه كه مردم بهش راي نميدن وپايگاه مردمي نداره و ضايع بشه بره دنبال كار خودش ودست از سر اين كشور و ملت برداره.
Anonymous
بد خواهان بدانند هاشمی زنده است چون نهضت زنده است (امام خمینی)
حبیب
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
امیدوارم که ثبت نام کنه،تنها امیدمون هاشمیه
Anonymous
کارای فرزندان هاشمی برو ببین بعد اینو بگو. هاشمی داره از اب گل الود ماهی میگیره. فقط عارف و خاتمی
اریس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
مگه جبهه اصلاحات نخبه نداره که قراره هاشمی اصول گرا بیاد؟ برای این دوره فقط خاتمی و یا عارف
Anonymous
افرین راست میگی. فقط عارف و یا خاتمی
Anonymous
هاشمی نه. فقط سید خندان
Anonymous
اریس جان تا زمانی که ما ملت اینگونه روی تخیلات زندگی میکنیم وضعمان هم است و بهتر هم نخواهد شد، دوست عزیز خودت میدونی که به خاتمی اجازه حضور نمی دهند و آقای عارف هم کاریزمای جذب رای را ندارد (هر چند آدم خوبیست) تنها کسی که از فیلتر شورای نگهبان میگذرد و در این سالها در کنار مردم بوده ایت الله هاشمی هست و ایشان صد در صد مورد تائید آقای خاتمی هست و ما هم باید پشت سر آقای هاشمی قرار گیریم تا کشور را از این بحران نجات بدهیم
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
معاون اول بهتره
ali
Germany
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
اکبر هاشمی دوست داریم مااااا دوست داریم ما ...
ali
Germany
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
اکبر هاشمی دوست داریم مااااا دوست داریم ما ...
ali
Germany
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
اکبر هاشمی دوست داریم مااااا دوست داریم ما ...
خاتمیان
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
بابا خودت خوبی فقط !!!
خودت میتونی کمک کنی !!!
یعنی اگه نیای یک عمر ضد حال زدی به ملت ایران !!!
ava
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
با نظر ایشان کاملا موافقم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
منم همین طوری فکر می کنم
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
منم همین طوری فکر می کنم
Anonymous
Germany
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
آقاتی خاتمی از زمانی که آقای هاشمی ثبت نام کردند باید در کنار ایشان باشی تا روز فردای انتخابات .
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
اگه آقای هاشمی بیاد و فرضا رییس جمهور بشه آیا از آقای خاتمی در کابینه ش استفاده میکنه؟؟
خاتمی بهترین گزینه برای وزارت امور خارجه ست
البته لازم به ذکره که ایشون در ابتدا بهترین گزینه برای ریاست جمهوریه اما چون شرکت نمیکنه بهترین جا وزارت امور خارجه ست.
Anonymous
انشاءالله سید مظلوم گل سرسبد دولت کریمه هاشمی است .
احمد
شان آقای خاتمی بالاتر از وزارت ایشون باید مشاور هاشمی باشند
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
اصولگراها آماده تخریبند.
Anonymous
خدا بزرگ است .
Anonymous
8ساله تخریب می کنند البته تخریب هاشمی قبل از انقلاب شروع شده وحالا مسئولیت ادامه اش با....
amir
8 ساله تخریب می کنند ولی الان چند تا نقطه......

نه ببخشید یه دنیا نقطه.
حميد
China
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
خاتمي حق گفته هاشمي بهترينه براي همه ما ايراني ها
یاسر
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
هرچی سید بگه همــــــــــــونه
بگه هاشمی به هاشمی رای میدیم
ولی کاش خودت بیای سید
Anonymous
با توجه به دلایلی که خود آقای خاتمی در در صحبتهای چند روز پیش مطرح کردند بهترین و مناسبترین ناخدا برای این کشتی طوفان زده هاشمی است و انشاالله بیایند
Anonymous
من بغیر از خاتمی و یا عارف از اصلاح طلبان اصلی به هاشمی بدلی رای نمیدم.
Anonymous
در پاسخ به ناشناس اصلاح طلبی! که به آیت الله هاشمی رأی نمیدهد : به درک!
Anonymous
سید: "تـــــــــــــــــــا سه نشه بازی نشه ".
Anonymous
به مثبت ها نگاه کنید . اگر سید حندانمو قبول داریم حرفهاشو هم قبوا داریم . آقای هاشمی رو هم قبول داریم . پشت سرشون هم هستیم . یاعلی
حسن
اول خاتمی اگرنیامدبرای مشاورعالی هاشمی بشرت استفاده ازاو نه دکر
ناشناس
من تشکر میکنم.واقعااگرحمایت شماعزیزان نباشدهمه چیز فلج میشود.دعا میکنم از نعمت عقل برخوردار شویدوکمتر بازی بخورید.اخه ادم از یه سوراخ چندبار گزیده بشود خوب است.عاقل باشید.فکرکنیدتامتوجه شویدبازی خوردن یعنی چی
احمد
هرچی خاتمی بگه