پایگاه خبری آفتاب
۰۲ /تير /۱۴۰۵
Tuesday 23 June 2026
News ID:۱۹۴۱۲۰
۰۰:۱۶
۱۳۹۲/۰۲/۲۲

تصاویر/ لحظه ورود هاشمی

۰۰:۱۶
۱۳۹۲/۰۲/۲۲
به گزارش آفتاب نیوز،























Error Report
ارسال پیام
captcha
پیام های شما
مرصاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
درود به همه.
تقریبا تمام نظرات دوستان رو خواندم
اول اینکه در اوضاع و احوال امروز مملکت ناآباد ما و ویرانه ای بنام ایران، آنچه که از شواهد به دید میرسد، گویا تقدیر چنین است که بعد از هر ویرانی بزرگ این جناب هاشمی است که برای سازندگی باید بیاید.
یکبار بعد از هشت سال جنگ تحمیلی خارجی و اکنون بعد از 8سال جنگ و خودزنی داخلی.
وضعیتی که امروز داریم هیچ کمتر از اوضاع بعد از جنگ 8 ساله نیست.
اما اکنون
با همه انتقاد هایی که به برخی از اعمال و گفتار و کردار حاج آقا دارم، معتقدم امروز روز انتقاد نیست. جناب آقای هاشمی رفسنجانی عزیز. با همه توان در خدمت شما هستم و تا پای جان از شما حمایت می کنم چون ناجی امروز ما شمایید.
اما خواهشم از شما اینه که بیایید گذشته تان را نیز سر مشق قرار دهید و از گذشته هایتان بیاموزید.
بیایید تا برای ابد در تاریخ ایران و ایرانی چهره ای به نیکی ماندگار باشید
Answer
نفس
Germany
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
مژده ای دل که مسیحا نفسی میاید
Answer
مجید جون
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
سلام و درود برهمه شما عزیزان . باتموم احترامی که برای همتون قائل هستم باید بگم اینا همش بازی سیاسی .
Answer
سعید
Thailand
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
هاشمی
Answer
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
هاشمی امید ملت ایران
Answer
Anonymous
Germany
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
نجات مملکت فقط هاشمی
Answer
ترنم
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
مردي مي آيدزخورشيد"پيشاپيش سالاري آقاي هاشمي بهمه تبريك.
Answer
Anonymous
United States of America
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
درود بر مرد عقلانیت و اعتدال هاشمی بهرمانی
Answer
حامد
Germany
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
به امید ایرانی سربلند با هاشمی.
ای کاش همه فک کنن به عظمت و قدرت هاشمی و به کس خاصی متعصب نباشن.
زنده باد هاشمی و خاتمی
Answer
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
اي كاش همه اشان خدايي باشد خدايا رحم كن
Answer
Anonymous
Germany
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
بگذرد این روزگار تلخ تر از زهر باردگر روزگار چون شکر اید انشاالله
Answer
امير
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
عجب ، بقول شاملو ما ايرانيان حافظه تاريخي نداريم
عجب و واقعا عجب كه ظرف 4 سال همه چيز يادمان رفته است !!!!!!!!!!!!!1
Answer
مهسا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
درود بر خاتمی پاینده باد هاشمی
Answer
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
دوستت داریم هاشمی عزیز .
به کوری دوشمنای ایت الله رفسنجانی بزن اون مثبتو.
رای ما هاشمی رفسنجانی.
Answer
نا شناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
هاشمی تجربه تعامل با جهان را در ازاد سازی گروگانها و صلح با عراق وتعامل با عربستان را دارد او میتواند مسله هستی راحل کند
Answer
غریبه
Germany
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
سلام
عزیزان برای رای دادن به هاشمی همین بس که در دوران سازندگی هر کشوری می رفتی تحویلت می گرفتن ولی حالا هرجا میری اهانت می بینی و انگه تروریست و ...
رییس جمهوری که بعد از گذشت 16 سال هنوز هم وقتی میره عربستان نفر اول یا دوم عربستان میاد واسه استقبالش کجا و رییس جمهوری که برای استقبالش معاون وزیر آموزش عربستان میاد کجا
تفاوت را بنگر
از کجاست تا به کجا
Answer
سعید
Thailand
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
چرادوست عزیز ما همه ایرانی هستیم من خودم طرفدار اصلاحات از نوع اقای هاشمی هستم به جای درگیری بهتره به کشورمون فکر کنیم هاااااااااااااااااااااااااشمی
Answer
سعید
Thailand
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
خامنه ای زنده باد هاشمی پاینده باد رای بچه های شمال هاشمی
Answer
Anonymous
این دو هیچ وقت کنار هم قرار نمگیرند.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
در حال حاضر بخشی از حقوق کارمندان را نداده اند و اول یارانه را می دهند تا مردم فریبی کنند آیا در است که مالیات مردم را صرف خواسته های خود کنند ؟ حاکمان نباید مردم فریبی کنند درود بر هاشمی ...
Answer
معلمان آزاداندیش ایران
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
رای ما به ناجی ایران هاشمی.
Answer
عسل
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
گویند که سنگ لعل شود در مقام صبر
آری شود ولی به خون جگر شود
Answer
سهراب
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
یه بسم الله بگید تا با هم و جناب آیت الله هاشمی عزیز میهن خویش را کنیم آزاد و آباد.
Answer
اخفش
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
رای روستایی ها به سردار سازندگی هاست زنده باد ساسزندگی
Answer
دبیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
خدا را شاکرم مردی به میدان امد که در چند سال گذشته تخریب ها فشارها زندانی کردن فرزندانشان وی را در خدمت به ملت بزرگ ایران سست نکرده است . هر چند پیر است ولی تیری درکمان دارد . رای منطقه هشترود یکپارچه به آقای هاشمی رفسنجانی
Answer
شرعیت
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
هاشمی زنده است چون نهضت زنده است
Answer
امین
Germany
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
ها شمی عزیز قدمت مبارک فرزند شهید
Answer
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
اکبر جون چاکریم به مولا رای جنوب مال خوته
Answer
محمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
من وقتی شنیدم اومدن ناخودآگاه اشکام جاری شد توروخدا بگین از چه طریق می تونیم تو ستاد انتخاباتی ایشون فعالیت کنیم؟ من که بدجوری منتظرم خدا اجر این حرکت خیرخواهانشون رو بهشون بده
Answer
محمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
من وقتی شنیدم اومدن ناخودآگاه اشکام جاری شد توروخدا بگین از چه طریق می تونیم تو ستاد انتخاباتی ایشون فعالیت کنیم؟ من که بدجوری منتظرم خدا اجر این حرکت خیرخواهانشون رو بهشون بده
Answer
سعيد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
ما بأيد براي كسي كه براي ما و ملت ما ابرو كذاشته إز جونمون مايه بذاريم و تا آخر حمايتش كنيم

به قول خود أية الله، تا سيه رؤي شود هر كه در أو غش باشد
Answer
سعيد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
ما بأيد براي كسي كه براي ما و ملت ما ابرو كذاشته إز جونمون مايه بذاريم و تا آخر حمايتش كنيم

به قول خود أية الله، تا سيه رؤي شود هر كه در أو غش باشد
Answer
Anonymous
Australia
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
درود بر هاشمی
Answer
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
عوان بین ذالک .....درود بر پرچم دار اعتدال
Answer
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
هاشمی کیه؟

دلتون خوشه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
موی سپید را فلکم رایگان نداد/ این رشته را به نقد جوانی خریده‌ام
Answer
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
چرا شماره پلاکش در عقب و جلو باهم فرق داره؟؟؟؟؟؟؟؟
Answer
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
هاشمی 8سالچیکارکرد فقطدوران خاطمی تورم نبود داشت مملکت را درست می کرد نزاشتنند
Answer
نوروز
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
بنظر " ناشناس " کار پیدا کردند.
Answer
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
آقای هاشمی رو میخواهیم چون اندیشمند متفکر سالار عشق و عقلانیت سید پاک و بی آلایش سید محمد خاتمی ایشان را تایید کردند.فقط و فقط به خاطر سید بزرگوار و درایت ایشان
Answer
حسين
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
زنده باد هاشمي. در شهر ما همه خوشحالند و شيريني توزيع مي كنند. راي ما جوانان و كارمندان هاشمي است.
حامی هاشمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
عکس یکی مونده به آخری، پسره خیلی خوب نگاه میکنه به هاشمی!
Answer
sadeghi zohreh
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
یارب نظر از تو برنگردد
برگشتن روزگار سهل است
Answer
امید
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
دوستان واضح بنگرید و حقیقت راببینید تورم الان بیش از این درصد هایی که اعلام می کنند هست
قیمت هیچ چیزی ثبات ندارد قبلاً اگه تورم شش ماهه داشتیم الان تورم لحضه ای و تلفنی داریم هیچ نظارت و کنترلی وجود ندارد اینها همش متوجه ضعف و بی کفایتی دولت و وزرایش است .
2-
Answer
حامی هاشمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
عکس یکی مونده به آخری، پسره خیلی خوب نگاه میکنه به هاشمی!
Answer
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
رااااااااااااااااااااااای تهرانیها فقط هاشمی شهرستانیها مشایی
Anonymous
ما شهرستانیا عاقلیم و فقط به هاشمی رای میدیم.لطفا به شهرستانیا با رای دادن به مشایی توهین نکن.اقای ناشناس تو جزوه اون 1 درصد شهرستانیای ساندیس خوری
پرنده
Germany
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
در حال حاضر اقای هاشمی ریسک بزرگی را قبول کرده و موفقیت در انتخابات بسته به اینکه چه اهداف وایده هایی را در رسانه و تبلیغات مطرح کننند از انجایی که تجربه بالایی را در این امر دارند میتوانن پیروز شوند ولی اقای هاشمی اگر برای این مملکت موثر و نسبت به کاندیهای دیگر توانایی داریید و هدفمند تر هستید در این عرصه قدم نهید
Answer
Ali
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
یه بار تو عمرم انتخابات رای داده ام اون ام بار اولی بود که می تونستم تو انتخا بات شرکت کنم و به هاشمی رای دادم این بار هم به خاطر هاشمی و به ایشون رای می دهم. زنده باد هاشمی.
Answer
شاهد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
منجي ايران هاشمي قهرمان
Answer
حسن جباری
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
خدایا خدایا هاشمی نگه دار ....
Answer
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
از الان باید بهش بگیم دیگه رئیس جمهور این طور که پیداست
Answer
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
سلام بر غیور مرد تاریخ زنده باد هاشمی
Answer
مرید هاشمی و رهبری
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
درود بر روستائیان غیور ایران که رای خودشونو به هاشمی میدن. هاشمی مرد سیاست مرد روزهای سخت مرد تجربه است .درود بر هاشمی درود بر خامنه ای و درود بر امام ره. خدا به حق خودش کمک مردم دانای ایران کن و کسی رو که لیاقت این مردم با شعور رو داره به دفتر ریاست جمهوری برسان. به خدا مردم طاقت ندارن بیشتر از این بهشون فشار بیاد . درود بر هاشمی رفسنجانی .
Answer
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
درود بر شیر پیر نظام. هاشمی مرد بحرانهاست انشاله که این بار مردم قدرش را بدانند و اشتباه نکنند. درود بر هاشمی
Answer
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
درود بر شیر پیر نظام. هاشمی مرد بحرانهاست انشاله که این بار مردم قدرش را بدانند و اشتباه نکنند. درود بر هاشمی
Answer
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
اکبر جون چرا هروقت مملکت به هم میریزه تو باید بیایی
Answer
آرش
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
هاشمی می تواند کارهای بزرگی انجام دهد که از خیلی از کسان دیگر ساخته نیست، برای موفقیت ایشان دعا می کنیم. یا حق
موسوی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
الله اکبر کار خدا را ببین که چگونه هاشمی راروسفید وسربلندنمود همان افرادی که لقب عالیجناب سرخپوش به او داده بودند اینک اورا منجی خود میدانند مطمئن باشید روزی فرا میرسد که احمدی نزاد هم زبان به برحق بودن او خواهد گشود همانطوری که اصلاح طلبان در انتخابات دوره ششم به او اجازه ورود به مجلس را ندادند ووی را مجبور به استعفا نمودندولی از دیروز همه سایت هایشان زبان به تقدیس هاشمی گشوده اند.وهزاران آفرین بر رهبرفرزانه که در همه برهه های حساس حامی صادق وی بودند وفرمودند که هیچکس برای من هاشمی نمی شودودر بحران فتنه 88 هم فرمودند حساب هاشمی از فرزندانش جداست.درود بر خامنه ای سلام بر هاشمی
Answer
یاسر
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
هاشمی با اومدنش لرزه بر اندام خیلی ها انداخت و انشالله به زودی زود دست همه چپاول گران داخلی را که به اسم خدمت امدهند و خیانت میکنند را قطع خواهد کرد بزن لایکو...
Answer
هامان
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
به اميد ايراني آباد با تفكر نوين ، هاشمي خوش امدي
محمد حقانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
و... باران باریدن گرفته است تا تمام نا پاکی ها شسته شود. و ما منتظر آسمان آبی و طلوع دل انگیز آفتاب هستیم.همه با هم با هاشمی تا طلوع آفتاب همراه شویم.
Answer
hosin
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
مكرو و مكرالله والله خيروالماكرين
كل يوم عاشورا و كل ارض كربلا
اگر دين نداريد لااقل آزاده باشيد
آيه قران و كلام حسين ع شما را ياد چه چيز نا خوشايند مياندازد ؟
Answer
Anonymous
Germany
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
از الان مطمئنم اگه انتخابات سالم برگذار بشه ، جناب آقای رفسنجانی رئیس جمهور 8 سال آینده هستند . ( حرف دل یک جوان روستایی )
hosin
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
مكرو و مكرالله والله خيروالماكرين
كل و يوم عاشورا و كل ارض كربلا
آگر دين نداريد لااقل آزاده باشيد
من هم بعنوان يك ايراني خود را موظف به اطاعت از ولايت و رهبري ميدانم و در انتخابات پرشوري كه بواسطه حظور آيتالله هاشمي رخ ميدهد شركت ميكنم وبقيه را به شركت ترغيب مينمايم.
فرشاد
Germany
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
با نظر آقا همه بايد راي بديم آقاي هاشمي گزينه مورد نظر ماست چون تجربه كاري بالايي داره وتيم اقتصادي قوي ودردنيا هم شناخته شده است
Answer
فرشاد
Germany
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
با نظر آقا همه بايد راي بديم آقاي هاشمي گزينه مورد نظر ماست چون تجربه كاري بالايي داره وتيم اقتصادي قوي ودردنيا هم شناخته شده است
Answer
صادق
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
نهضت زنده است چون هاشمی زنده است.
Answer
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
درود بر دوستان دیروز دلهره عجیبی داشتم ! میاد ، نمیاد ،... و بلاخره آمد و با آمدنش آرامش بر دل نشست . حتا آسمان هم نتوانست جلوی خود را بگیرد و با دلهای ویران شده ما همراهی نکند امید دارم که بگذارند بیاید ، بیاورد و بسازد. آمدنت خجسته باد .
داریوش
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
اگر تایید شد آنموقع تصمیم میگیریم که پای این صندوقها برویم یا نه؟
Answer
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
درود بر هاشمی سلام بر خاتمی
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
عدو سبب خير شود گر خدا خواهد اين همه سال سعي كردن هاشمي رو بد جلوه بدن من طرفدارايشون نبودم البته دور قبل به مهندس موسوي عزيز رأي دادم و از سكوت أقاي هاشمي دلخور بودم ولي الان از امدنشون خوشحالم و خيلي ها اين عقيده رو الآن دارن
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
بیچاره هایا برا تهیه خبر اومدن یا اشتباه گرفتن
Answer
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
درود بر هاشمی
درود بر تورم 50 درصد
درود بر نظام سرمایه داری و لیبرال
مصطفی
آفرین بر ذکاوت و دلیری شما که واقعیت دوران سازندگی رو درک می کنی
moj
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
هاشمی بزرگ بعد پیروزی باید خاتمی رو معاون اولش کنه و باید باعث آزادی زندانیان سیاسی از جمله آقایان موسوی و کروبی شوند.ان شاالله.
ناشناس
فقط تا هاشمی بزرگشو قبول دارم واز اومدنشون خوشحالم ولی لطفا با آوردن نام اون دوتا ایشونو خراب نکنید چون افکار ایشون هیچ دخلی به فتنه گران نداره
عارف
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
درودبرخاتمی وهاشمی.خبرثبت نام هاشمی حقیقتاکه برای بسیاری ازمردم این سرزمین خوشحال کننده بود.بدون شک آمدن اوشورونشاط قابل توجهی به انتخابات خواهدبخشیدوباعث شرکت بسیاری ازمایوسان ودلسردان درانتخابات به نفع ایشان خواهدشد.بالاخص که حمایت رییس اصلاحات خاتمی عزیزازایشان آرای بسیاری رابه خواست خداوندبرای ایشان به ارمغان خواهدآورد.
همشهری
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
هاشمی درد ببلات بخوره توی سر دشمنات
فرشید
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
هاشمی واقعایک اسطوره است(آذربایجان اویاخدی هاشمیه دایاخدی)رای کل آذربایجان متعلق به حاج اکبرآقااست.
ارمین باورساد
Germany
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
قدر نور خورشید را من میدانم، تو میدانی ما میدانیم.
زنده باد هاشمی
سعيد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
بوي جوي موليان آيد همي /بوي يار مهربان آيد همي
کریمی
Syrian Arab Republic
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
الله اکبر الله اکبر الله اکبر الله اکبر الله اکبر
دوستان می بایست 8 سال می گذشت
تا قدر هاشمی معلوم میشد
با امدنت اشک شوق می ریزیم
یاس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
ذعاکنیدکه‏ ‏همه‏ ‏سربلندازاین‏ ‏امتحان‏ ‏الهی‏ ‏بیرون‏ ‏بیان‏ ‏خیلی‏ ‏سخته‏ ‏انشاءالله‏ ‏که‏ ‏مملکت‏ ‏امام‏ ‏زمان‏ ‏سالم‏ ‏بدست‏ ‏ایشان‏ ‏برسه‏ ‏حیف‏ ‏جوونامون‏ ‏بودکه‏ ‏تواین‏ ‏چندسال‏ ‏اخیرهرز‏ ‏رفتن‏ ‏حیف‏ ‏مملکت‏ ‏ومنابع‏ ‏غنیش‏ ‏بودکه‏ ‏تواین‏ ‏چندساله‏ ‏نابوذشدن‏ ‏خداکنه‏ ‏هاشمی‏ ‏یاهرکس‏ ‏دیگه‏ ‏ای‏ ‏‏(‏غیراز‏ ‏مشایی‏)‏بتونه‏ ‏کاری‏ ‏کنه‏ ‏خیلی‏ ‏دیرنشده‏ ‏باشه
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
حالا نوبت ما حامیان است که با حضور پرشور ایشان را با رای بالا انتخاب کنیم.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
اون یه نفری که به اکثر نظرها منفی داده هم پشتکار خوبی داشته ها
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
امیدوارم هاشمی ریس جمهور بشه تا حداقل ترمز بدبختیهامون کشیده بشه
ولی خدا کنه کاری که با موسوی کردن و نتونن با هاشمی کنن
بلوچ
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
رای تمام بلوچستان فقط فقط هاشمی
روستایی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
من رایم هاشمی بود ولی با این حرف دوستم پشیمون شدم
کاش
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
کاش آنها که رأي زياد نمي آورند و آنهايي که گفتند اگر فلاني بيايد کنار مي کشيم بروند تا رأي ها تجميع شود و يک نفر رأي بياورد تا کشور را نجات دهد.
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
این جوگیری مردم ما هم جالبه. یه روز از غیظ هاشمی به احمدی نژاد رای میدن، حالا از لج احمدی نژاد طرفدار هاشمی!
بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
نوشدارویی و بعداز مرگ سهراب آمدی.
Anonymous
بازم دير نيست
sora
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
همه با هم متحد شویم.
sora
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
همه با هم متحد شویم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
تنها راه نجات كشور و تشنج زدائي درسياست خارجي هاشمي است
مهران
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
من خوشحالم که هاشمی امد.و ناراحت قالیباف دورو هستم که پیر این ریاست جمهوری شد ولی رای نیاورد.به امید پیروزی هاشمی
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
سلام بر ایت الله
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
قبلا با وعده ی پول رای مردم رو میخریدن. ولی دیگه الان روستایی ها هم فهمیدن که 45000 تومن که گرفتن چند برابرشو پس دادن و بیشترشون الان می گن یارانه نمی خوایم و اوضاع به قبل برگرده.
مخلص
United States of America
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
بازگشت امیر کبیر زمان به صحنه فعال سیاسی کشور رو به همه اصلاح طلبها و عاشقان اصلاحات از شهری گرفته تا روستایی تبریک میگم
ایشالا ناامیدمون نکنن
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
چقدرتوي كشورمشكل رجال سياسي داريم كه بايدبعدازاين همه سال بازهم اميدبه چهره هاي قديمي انقلاب داشته باشيم بااينكه درزمان هاشمي ازاو دلخوشي نداشتم اما اين چهره نسبتا جوان كاري به سرما آوردكه امروزمي گويم درودبرهاشمي
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
سلام به نظر من با آمدن هاشمی بازی ها به خورد. این حضور به نفع مشایی است چون باعث می شود اصولگرایان ه خاطر وجود شخصی مقابل ایشان مشایی را رد صلاحیت نکنند چون باید پذیرفت که دولت با توجه به منابع در دستش دارای5 تا شش میلیون رای تضمینی است و این برای مرحله اول کافی است.سایر آقایان که اسمشان مطرح است جمع راشان به اتفاق هم 3میلیون نیست.
Answer
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
تموم مشکلات سیاسی کشور رو عده ای از دهاتی ها رقم میزنن پس وای به حال ایران که رای یک دکترای سیاسی با یک چوپان برابر است.
Anonymous
دوستان عزیز به ملت احترام بگذارید ممنونم
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
والا نمیدونم حب دنیا و ریاست تا چند سالگی ادامه داره ...
ناشناس
اخ راست گفتی
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
الحق و انصاف امام درست گفت که : هاشمی از ذخایر انقلاب است
حالا فهمیدم امام چه پیش بینی جالبی کرده بود
زنده باد هاشمی
حسین پرواس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
بقران شجاعت مرد بزرگی چون هاشمی که تاریخ او را به نسلهای بعدی معرفی خواهد کرد در این شرایط که میداند تنگ نظران از فردا به شیر مرد میتازند ولی میدان نبرد را خالی نمیکند میداند مملکت در خطره
بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
نمیبینم نشاط عیش در کس
نه درمان دلی نه درد دینی
درونها تیره شد باشد که از غیب
چراغی برکند خلوت نشینی
روح الدین
Kazakhstan
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
امروز با شرایط موجود تنها بزرگ مردی همچون هاشمی میتواند کشور عزیزمان ایران را از این بیراهه تاریک به سوی نور هدایت کند.مردم بزرگ ایران باید فریب تبلیغات را نخورن به امید ایرانی سرفراز
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
بهترین گزینه هاشمی است. تنها وزنه ی قدرتمندی که می تواند یا می تواند تلاش کند کشور را به سامانی برساند. دیگر کاندیداها قدرت، سیاست و کیاست هاشمی را ندارند. تنها کسی هست که بنظر میرسد بواسطه جایگاه و نفوذش بتواند تکلیف خیلی ها را مشخص کند. آنهایی که بخاطر دفاع از حقوق ما مردم، دور از خانواده، الان توی زندان هستند. خدا به داد دل همسران و بچه هاشون برسه! خودخواه نباشیم و برای رهایی از بسیاری از گرفتاریها هاشمی الان بهترین گزینه ست. یا حق
Anonymous
Germany
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
هاشمی هاشمی هاشمی
pedarkhandeh
Malaysia
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
در این شرایط بهترین گزینه هاشمی است، برای گذار به حالت ایده آل
آرش
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
هاشمی آمد و خوشحالیم از آمدنش ولی هنوز هم وقتی به یاد میرحسین و حرفهایش و اتفاقات میافتم بغض گلویم را فشار میدهد و آزاردهنده تر اینکه کسانی که روزی عشاق سینه چاک میر بودند حال اسمش را هم به یاد نمی آورند.دوستان میرحسین و عزیزان دربندمان را فراموش نکنیم...
موسی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
مدافع رهبری،یارغاررهبری،بیا وبه کسانی که اموز داعیه طرفداری از شمادارند و روزی شما را عالیجناب سرخپوش نامیدندبفهمان که مدافع سیدعلی،رنگ عوض نمی کند،حاجی جگر تحصیلکرده های بیکارخون است،یاعلی مدد................................
بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
نمیبینم نشاط عیش در کس
نه درمان دلی نه درد دینی
درونها تیره شد باشد که از غیب
چراغی برکند خلوت نشینی
سعید
Canada
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
من به عنوان یک روستایی آمدن آقای هاشمی را به فال نیک میگیرم تاانشاءالله بعدازانتخاب بتوانند خرابیهای به بارآمده را ترمیم نمایند
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
اقای هاشمی یک بتر تورم 50% رو تجربه کرده کاری از دستش برای تورم 36% بر نمیاد اقایون شهرستانی و تهرانی دقت بفرمایند
pedarkhandeh
توی اون شرایط بعد از جنگ که تمام صنایع زیربنایی کشور آسیب دیده بود بهتر از اون نمیشد، هر کی جای هاشمی بود بدتر از اون میشد.
در این شرایط بهترین گزینه هاشمی است، برای گذار به حالت ایده آل
رضا
داداش با معیارهایی که تورم رو زمان هاشمی 49 درصد سنجیدن الان تورم بالای 120 درصده---مثل جریان امار اشتغال با 2 ساعت کار تو هفته است دیگه
Anonymous
سخن شما در مورد تورم سال 73 و 74 درست است. اما یک مسئله مهم را نباید فراموش کرد:
در سال های بعد از بحران های سیاسی و ویرانی های جنگ در دهه 60، مدیران تکنوکرات دولت هاشمی برنامه ای برای توسعه سریع اقتصادی اجرا کردند که این برنامه رشد اقتصادی ایران تا مرز هشت درصد رساند اما تزریق اعتبار مالی زیاد باعث افزایش تورم شد. به عبارت دیگر کشور شاهد پدیده «رشد تورمی» شد (مشابه این پدیده در سال های 52 و 53 هم رخ داده بود) نگارنده به خوبی یاد می آورد در آن زمان، مشکل اصولگرایان با دولت هاشمی این بود که امثال کرباسچی را متهم می کردند که سیاست «توسعه شهری» وی باعث «تضعیف ارزش های اسلامی» می شود. مدیران دولت هاشمی که در دولت خاتمی همچنان سکان اقتصاد را داشتند با پیگیری «سیاست توسعه اقتصادی» و البته افزودن سیاست «انضباط مالی» با کارنامه نسبتاً قابل قبول توانستند از بحران کاهش قیمت نفت ( تا بشکه ای 10 دلار) عبور کنند.
سال 84 ، اصولگرایان (از احمدی نژاد تا قالیباف) دولت خاتمی را به این دلیل که «معیشت» را فدای شعار «توسعه سیاسی» کرده است متهم می کردند. هر کس اندکی اطلاع از امور اقتصادی داشته باشد « اقتصاد» را نمی توان از «اصول سیاست گذاری کلان» تفکیک کرد و این شعار کلاً عوامفریبانه و مهمل بود .
خلاصه نتایج تعطیلی «تجربه، تخصص و دانایی محوری» وضعیت موجود است که اقتصاد شاهد پدیده «رکود تورمی» است ( یعنی تورم موجود ناشی از رشد سریع، نامتوازن و ناپایدار اقتصاد نیست که در دولت هاشمی رخ داد بلکه ناشی از تعطیلی علم اقتصاد است تحت عنوان شعارهایی نظیر اقتصاد مقاومتی، مدیریت انقلابی و جهادی، عملگرایی ارزشی و ...)
اقتصاد ایران در حال حاضر به «تجربه گرایی، تخصص گرایی و دانائیت محوری» نیاز دارد و سیاست خارجی به «اعتدال و تعامل».
ali
الان 36 درص نیست و 100 درصده
ناشناس
مهم اينكه الان بايد چه اتفاقي بيافته تا كشور نجات پيدا كنه
Anonymous
تورم 50 درصدي پس از دوران جنگ چه ربطي به تورم 36 درصدي با 600 ميليارد درآمد ارزي داره ؟ تورم نفت 10 دلاري چه ربطي به تور نفت 100 دلاري داره ؟ تورم كشوري با زير ساختهاي داغون بعد از جنگ چه ربطي به تورم كشوري داره كه 16 سال همه زير ساخت هاي اصلي اش ساخته شده ؟ چرا اين قدر بي انصاف هستيد ؟ يا بي انصافيد يا نادانيد يا غرض ورز و خائن .
شهروند دوم
متاسفانه جریان فدایی ها که چند سال پیش برای احمدی نژاد اتفاق اتاد اینبار برای رفسنجانی تکرار میشود.
تورم زمان رفسنجانی بدلیل سیاست های غلط اقتصادی و تزریق یکباره پول به چرخه ی اقتصادی بوده کافی است در همین اینترنت سرچ کرده و متوجه گردید.
hossein
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
خدارو شکر آقای هاشمی اومدن.باورتون نمیشه تو شهر ما مردم چقدر خوشحال شدن
بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
نمیبینم نشاط عیش در کس
نه درمان دلی نه درد دینی
درونها تیره شد باشد که از غیب
چراغی برکند خلوت نشینی
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
الان یه برنامه داشت شبکه یک نشون میداد...
اینها از همین الان دست به تخریب زدن و شروع کردن به دورغ و تهمت زدن به اصلاح طلب ها!!!
فقط امیدارم آقای هاشمی برای دفاع نیاد اونم تا می تونه سند ومدرک از این آقای احمدی نژاد جمع کنه تا حرف زدن دوبله تحویلشون بده!!!!!
طرفدار ولایت
باغ فدک را به که نشان دادن
Anonymous
Germany
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
ای مردم اتحاد اتحاد تا پیروزی نهایی ............ درود بر هاشمی
بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
نمیبینم نشاط عیش در کس
نه درمان دلی نه درد دینی
درونها تیره شد باشد که از غیب
چراغی برکند خلوت نشینی
اکبر
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
سلام بر خاتمی درود بر هاشمی
arash
Germany
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
خیلی میخوامت حاج اکب رررررررررررررر!!!!!!!!!!
اسکیس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
آمدی و حالا چرا...........
ای خدا دلم گرفته.........................
ای خدا خسته شدم.................
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
خداوند ایشان را حفظ کند
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
خداوند ایشان را حفظ کند
نی ریز
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
یک نفر آمده تا باز کند پنجره ها را
باز لبریز از آواز کند حنجره ها را
یک نفر آمده از کار فروبسته ما
باز با سرانگشت کرامت واکُند این گره ها را

می گویند تاریکترین نقطه شب زمانی است که خورشید طلوع می کند. آقای هاشمی! به آن نقطه رسیده بودیم، حضور شما دور از انتظار نبود اما هراس داشتیم که نیایید.

بسیار آب ندیده ها و آبی شده ها، بی جبهه و جنگ انقلابی شده ها، آنان که غیرت هاشمی را در برابر متجاوزان به آب و خاک ایران فراموش کرده بودند و امروز مدعی شده و بر سر سفره آفتابی شده اند ، می خواستند نیایی.

آقای هاشمی در این 8 سال ، ایام سختی را گذراندیم:

از لحظه های طی شده حظی نبرده ایم خود را به دست شاید و اما سپرده ایم
بشمار لحظه لحظه ی عمر گذشته را هر چند سال بود، همانقدر مرده ایم

حضرت آیت الله، خوش آمدید! در زمانیکه هوا دلگیر بود، سرها در گریبان، همه در طوفان تحیر، دلها خسته و غمگین، اخلاق در محاق، دروغ در اوج، تهمت وسیله پیشرفت، تفکر ، اندیشه و خرد بی تکاپو و در یک کلام زمستان آشتی.

آقای هاشمی، آمدنتان بهار را نوید دیگری داد، سراسر همه مژده ی روشنی!

امیران ، دلیران، پردلان، شیر اوژنان، حکیمان، طبیبان، همه، درد وطن را بی دوا می دیدند، مگر به حضور شما.

پرچمدار انصاف ، اعتدال ، صداقت و دانایی محوری، خوش آمدید!

دعای خیر ملتی به دنبال شماست.
morteza
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
ما همه خس وخاشاکیان به هاشمی مورد تایید خاتمی رای میدهیم
مهم نیست
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
ما مردم آذربایجان حمایت خود را از آقای هاشمی اعلام میکنیم هر کی دلش با هاشمی بزن + .
naser
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
من خودم اونجا بودم وای هاشمی اومدنی همه ملت رفتن به پیشواز با بنز ابی اومد
یعنی خوشحالیو من تو رخ همه دیدم
همه شعار میدادن درود بر خاتمی سلام بر هاشمی
بعدش که رفت داخل همه باهم خوندیم یار دبستانی من .....
Anonymous
هورررررررررررراااااااااااااااا
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
مخلصتم حاج اکبر.
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
هاشمی خوش اومدی
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
رای ما فقط هاشمی
ایران
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
ای جااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااانم فقط هاشمییییییییییییییییییییییییی
ماتریکس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
رای روستایی ها با مشایی است
Anonymous
همین روستایی ها زود گول میخورن و اینده ی مملکتو خراب میکنن
ابی
اقا من یک روستایی ام وافتخار به روستا یی بودنم میکنم ولی بدون که من دودوره به خاتمی ویک دوره هم به موسوی رای دادم والان باوضعیتی که احمدی نژاد به باراورده بااینکه طرفدار هاشمی نبودم ولی بهش رای میدم. وجالب بدونی شما که ادعای شهر نشینی میکنی به چه چیز خود می نازی که یک روستایی اونونداره دوست من.
Anonymous
من روستایی هستم کی گفته رای روستاییها مشایی ؟!!! اکثر روستاییان از هاشمی طرفداری میکنند
Anonymous
به قول خود آقای احمدی نژاد دیگه اون ممه رو لولو برد که آقای مشایی بتونه در روستاها رای داشته باشد در دالغوز آباد هن رای ندارد مگر اینکه ...
Anonymous
من دست تمام شما عزیزان روستایی رو میبوسم. اگه شخصی بی عقلی درآورد من از شما معذرت میخوام. رای هرکس مطابق باسلیقه اون شخصه و به احدی ربطی نداره.
Anonymous
شما تهرانی ها بودید که دور اول به احمدی نژاد رای دادید
Anonymous
اولاً جمعیت غالب در ایران طبقه متوسط شهری است.
دوما در 90% شهرهای کوچک و روستاها رای اکثریت مردم به خاتمی بود و امروز و بعد از تمام خرابی های باند احمدی نژاد ساده اندیشی است اگر فکر کنیم این مردم به متحد او رای می دهند و نه متحد خاتمی
raha
این دفعه هم می خواید با بن 50000تومنی گولشان بزنید
Anonymous
دور قبل دیدیم که به احمدی نژاد رای دادین و مملکت و به باد...
Anonymous
راي نميدن روستايي ها اخه امسال كه سيب زميني ندادن
علی
اقایانی که می گویند رای روستایی ها به مشایی است من در سال 88 سر صندوق 5 روستا بودم که از 1000 رای ماخوذه 750 رای اش مال موسوی بود.
Anonymous
متوهم
Anonymous
خودت روستایی بی تربیت حالا که اینطور شد اصلا نمیدم....
Anonymous
روستائیان سرافراز ما برای برون رفت از مشکلات به آیت الله هاشمی رای میدهند!
حمیدرضا
ایشالا هاشمی میاد از روستا میای شهر
Anonymous
Germany
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
خوش قدم باشی ایشالا

شاید کمی از مشکلات مردم کم بشه
علی
مملکت گل و بلبل به بهشت تبدیل شد...!
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
سلام بر خاتمی درود بر هاشمی
امیر
واقعا که...!
بهلول
Germany
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
زنده باد هاشمی رییس جمهور سربلند ما...
Anonymous
من آرزو میکردم که هاشمی نیاید و اتفاقی که خیلی ها آرزویش را دارند بیافتد ولی هرچقدر فکر کردم دیدم باز دودش به چشم خود ما خواهد رفت. شاید با آمدنش خیلی چیزها درست نشود ولی خیلی چیزهای دیگر اصلاح می شود و فشار روی مردم کم خواهد شد.
Anonymous
درست میگی ناشناس جان، کنار کشیدن و شرکت نکردن مردم به نفع تندروهاست. هروقت مردم حضور داشتند میانه روها و اصلاح طلبان پیروز بودند و هروقت مردم قهر کردن تندروها برنده شدند
ناشناس
من بااین زنده بادها اشنا هستم.بیچاره کسی که فریب این شعارها رابخورد.تاریخ به درستی حرفم گواهی میدهد.حالاکه مرده بادگوهای دیروز زنده باد گوهای امروز شدندتجربه حکم میکند شنونده عاقلی باشم.ودرانتخابم از عقلم کمک بگیرم.
احمد
درست عین سال 88
Anonymous
مقايسه کنيد تحليل يک دانشگاهي را با يک هر چه خواستيد اسم بگذاريد
آفرين به تحليل زيبا کلام که گفت هاشمي قطعا ميايد
حسين شريعتمداري را ببينيد که گفت هاشمي نميايد
چهره حسين امروز ديدن دارد هههههههههههههه هههههههههههههههه.
Anonymous
ما باید تا اونجا که می تونیم اطلاع رسانی کنیم و دوستان سرخورده از انتخابات را راضی کنیم به ایشان رای بدهند شاید کمی اوضاع بهتر شود.
Anonymous
بگذرد این روزگار تلخ تر از تلخ ، بار دگر روزگار چون شکر آید ، دیو چو بیرون رود فرشته در آید .
داود
رأی نمیاره زور نزن....