محمد نصرتی برای یک سال دیگر قرارداد خود را با باشگاه تراکتورسازی تمدید کرد.
۲۰:۴۱
۱۳۹۲/۰۳/۱۸
به گزارش آفتاب نیوز،آفتاب: به گزارش ایسنا،محمد نصرتی مدافع فصل پیش تراکتورسازی که سابقه حضور در پرسپولیس را
دارد برای یک فصل دیگر قرارداد خود را با این باشگاه تبریزی تمدید کرد.