پایگاه خبری آفتاب
۰۱ /تير /۱۴۰۵
Monday 22 June 2026
News ID:۲۰۵۷۰
۱۵:۴۴
۱۳۸۴/۰۸/۰۲

استفاده از ماهواره ممنوع است

۱۵:۴۴
۱۳۸۴/۰۸/۰۲
به گزارش آفتاب نیوز،

پورمحمدی  با اشاره به اینکه مجلس سرگرم مطالعه بر مسأله استفاده از گيرنده‌هاي امواج ماهواره‌اي است بر ضرورت برنامه‌ريزي در اين زمينه با كمك مجلس شوراي اسلامي تأكيد كرد. 

وی تصريح كرد: هر چه قانون باشد ما مقيد به آن هستيم و در اين ارتباط هم قانون وجود دارد.
 
پورمحمدي با استناد به قانون ممنوعيت استفاده از تجهيزات دريافت برنامه از ماهواره، اضافه كرد: در اين ارتباط قانون استفاده از ماهواره را ممنوع كرده است و تا زماني كه قانون جديدي وضع نشود، اين ممنوعيت ادامه دارد و ما نيز پايبند به آن هستيم .

Error Report
ارسال پیام
captcha