پایگاه خبری آفتاب
۰۳ /تير /۱۴۰۵
Wednesday 24 June 2026
کد خبر:۲۰۷۶۱۲
۰۹:۱۷
۱۳۹۲/۰۶/۰۵

اصغر فرهادی راهی آمریکا شد

اصغر فرهادی برای نمایش فیلم «گذشته» عازم جشنواره‌ی فیلم «تلوراید» و «تورنتو» شد.
۰۹:۱۷
۱۳۹۲/۰۶/۰۵
به گزارش آفتاب نیوز، آفتاب: این کارگردان سینمای ایران که به تازگی برای نمایش جدیدترین ساخته‌ی سینمایی‌اش عازم آمریکا شده است، پس از شرکت در جشنواره «تلوراید» عازم کانادا می‌شود تا با فیلمش در جشنواره‌ی «تورنتو» شرکت کند.

به گزارش ایسنا،اصغر فرهادی به تازگی دوبله‌ «گذشته» را در ایران به پایان رسانده است.


گزارش خطا
ارسال پیام
captcha