پایگاه خبری آفتاب
۰۲ /تير /۱۴۰۵
Tuesday 23 June 2026
News ID:۲۱۴۲۵۱
۱۷:۴۲
۱۳۹۲/۰۷/۲۰

خودکشی زن هندی با نوزادش در دوبی

زنی همراه با نوزادش از طبقه 11 برجی در شیخ‌نشین دوبی خودکشی کرد.
۱۷:۴۲
۱۳۹۲/۰۷/۲۰
به گزارش آفتاب نیوز، آفتاب: سرهنگ علی‌غانم مدیر مرکز پلیس منطقه "بر دوبی" روز گذشته در نشست خبری اعلام کرد: در پی اختلاف بین زن و مردی هندی، زن 27 ساله پس از تهدید طلاق توسط شوهرش خود و نوزاد 11 ماهه‌اش را از برجی در دوبی به پایین پرتاب کرد.

به گزارش ایسنا،وی خاطرنشان کرد: شوهر قربانی نیز در تحقیقات‌اولیه اعلام کرد که همسرم را به طلاق تهدید کرده بودم که دو هفته گذشته اختلافات بین او و همسرم زیاد شده بود.


Error Report
ارسال پیام
captcha