سعید مرتضوی دقایقی پیش از دادسرای رسیدگی به تخلفات کارکنان دولت خارج و پس از بیان اظهاراتی در جمع خبرنگاران محل دادسرا را ترک کرد.
۱۶:۰۵
۱۳۹۳/۰۶/۱۰
به گزارش آفتاب نیوز،آفتاب: به گزارش ایسنا،سعید مرتضوی به گفته خودش به دلیل داشتن سه پرونده در دادسرا حاضر شده بود که «یکی مربوط به پرونده تحقیق و تفحص از سازمان تأمین اجتماعی بود که به قوه قضائیه ارجاع شده و یکی دیگر از پروندههایش مربوط به شکایت فاضل لاریجانی است. پرونده سوم هم مربوط به وکلای عباس پالیزدار است که مدعی بودند غیرقانونی بازداشت شدهاند.»