پایگاه خبری آفتاب
۰۲ /تير /۱۴۰۵
Tuesday 23 June 2026
News ID:۲۶۱۶۶۹
۱۴:۳۸
۱۳۹۳/۰۶/۲۳

تجمع اعتراضی در مقابل صدا و سیما

اهالی یکی از شهرک‌های تهران با تجمع مقابل سازمان صداوسیما خواستار پرداختن این رسانه به مشکلاتشان شدند.
۱۴:۳۸
۱۳۹۳/۰۶/۲۳
به گزارش آفتاب نیوز، آفتاب: ساکنان شهرک زیتون - شهرکی واقع در شمال شرق تهران - با تجمع مقابل درهای سازمان صداوسیما، از مسوولان این رسانه خواستند که با انعکاس مشکلاتشان در این رسانه، اجازه ندهند که پس از 29 سال بلاتکلیفی،‌ صدای مظلومیتشان از رسانه‌های بیگانه پخش شود.

آنها با نصب پلاکاردهایشان بر روی میله‌های محافظ ساختمان صداوسیما، خواستار انعکاس مشکلاتشان در بخش‌های خبری صداوسیما بودند.

ساکنان این شهرک مسکونی که از تعبیر «غزه ایران» در برخی پلاکاردهایشان استفاده کرده بودند، با انتقاد از شهرداری و استانداری تهران نسبت به تخریب خانه‌هایشان وهمچنین بیرون ریختن اثاثیه‌ منزلشان معترض بودند.

معترضان که برخی سندهای مالکیت شان را روی میله‌های ساختمان بلال چسپانده بودند،همچنین خواستار این شدند که صداوسیمای ایران با تولید و پخش مناظره‌ای در این خصوص، به 29 سال بلاتکلیفی‌ آنان پایان دهد.

 

23231

 
کلید واژه ها: سازمان صدا و سیما -
Error Report
ارسال پیام
captcha