پایگاه خبری آفتاب
۰۱ /تير /۱۴۰۵
Monday 22 June 2026
کد خبر:۲۷۰۹۶۸
۱۱:۴۱
۱۳۹۳/۰۸/۲۳

مرتضی پاشایی درگذشت

مرتضی پاشایی - خواننده - درگذشت.
۱۱:۴۱
۱۳۹۳/۰۸/۲۳
به گزارش آفتاب نیوز،
آفتاب: به گزارش ایسنا، این خواننده‌ی پاپ صبح جمعه (23 آبان‌ماه) در بیمارستان «بهمن» تهران دار فانی را وداع گفت.

مراسم تشییع پیکر این هنرمند موسیقی یکشنبه (25 آبان‌ماه) از مقابل تالار وحدت به سمت قطعه‌ی هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار می‌شود.


مرتضی پاشایی متولد سال 1363 بود و از چندی پیش به‌دلیل بیماری سرطان معده در بیمارستان بستری شده بود.

آلبوم‌های «گل بیتا»، «یکی هست» و «اسمش عشقه» تا کنون از او انتشار یافته است.

گزارش خطا
برچسب‌ها:
مرتضی پاشایی
ارسال پیام
captcha
پیام های شما
امیر حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۴
تمام حرفهاش را توی آهنگ نگران منی گفته هرشب موقع افطار با این اهنگش گریستم خیلی با احساس بود. عاش سعیدا و مات سعیدا
پاسخ
وحیده
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۴
خدا رحمتش کنه دلم خیلی می سوزه
پاسخ
خشنود
Germany
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۴
سعدیا مرد نکونام نمیردهرگز
مرده آنست که نامش به نکویی نبرند!


زندگی صحنه یکتای هنرمندی ماست
هرکسی نغمه خود خواند از صحنه رود
صحنه پیوسته بجاست !
خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد !

مرتضای عزیز
احتمالا من خیلی از زمان عقب هستم ، چون متاسفانه فقط چند روز است با نام و صدای دلنشین تو آشنا شدم !
اما ، اکنون احساس می کنم چندین سال است که تو را می شناسم و با شنیدن صدایت گرمت آرامش می گیرم !
محبوبیت تو در بین مردم ، بخصوص جوانان ، هر چند اعجاب انگیز است ، اما واقعیتی انکار ناپذیر است !
خوشا به سعادت پدر و مادر عزیزت که چنین فرزند صالحی را تربیت و تحویل صاحب آن دادند ! هر چند خیلی زودتر از آنچه که فکرش را می کردند !
امیدوارم خداوند بزرگ آنقدر به من فرصت دهد تا در آینده توفیق آشنایی و درک مرتضاهای دیگری را که در اطرافم هستند را در طول زندگی داشته باشم ، اما نه دیگر اینقدر دیر !
امیدوارم علاوه بر صدای مرتضی ، که خود آن را ماندگار کرد و رفت ، نویسندگان و هنرمندان و مسئولان امور جوانان در آینده نزدیک به بررسی هر چه بیشتر ابعاد شخصیتی و همچنین ، رمز محبوبیت و موفقیت مرتضای عزیز بپردازند و امکان شناخت هر بیشتر او را برای دوستدارانش فراهم نمایند ! با مرتضی علی !
پاسخ
ناشناس
United States of America
۰۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۴
خدا بیامرزدش حیف شد ...جوون بود واسه رفتن ..دلم گرفت وقتی شنیدم ..ولی تنم لرزید وفتی گریه یه ایرانو دیدم
پاسخ
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۴
اگه به من بود سه روز عزای عمومی اعلام میکردم مرتضی کم کسی نبوده (ادم واقعا پاکی بود) تمام ملت دوسش دارن و براش اشک میریزن .
..... لطفا به خانواده پاشایی تسلیت بگین
پاسخ
حمیده
Singapore
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۴
و باز به قول قیصر امین پور:
"ناگهان چه زود دیر می شود..."
پاسخ
رامین
United States of America
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۴
گور کن با توام .....
با توام .....
گوش کن ......
صدای کلنگت گوش می خراشد
گوش کن ....
مرتضی ما خوش صدا بود...
برای تن نحیف مرتضی قبر را وسیع بکن...
همراه این تن نحیف و خسته دلهای میلیون ها جوان ایرانی شبها هق هق زده اند که حالا می خواهند نشان دهند تحمل ندارند ببینند کسی که همصدای روزهای سختشان بوده حالا احساس کند تنهاست ....
همصدای هم سرود آخر تورا با هم می خوانیم ....
سرودی که نوازنده اش داغ توست....
صدایی که سر به آسمان کشید..... :( :( :(
پاسخ
کیمیا
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۴
با صداش یاد عشق از دست رفتمو تو دلم زنده نگه میداشتم...تا ابد هم زنده نگه میدارم
پاسخ
سجاد
Germany
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۴
دلم داره میسوزه...طوری ناراحتم که انگار عزیزترین کسم رو از دست دادم... واقعا دوستش داشتم

اینکه عکساشو نگا می کنمو و صداشو میشنوم خیلی دلم میگیره...
خدا بیامرزه
پاسخ
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۴
وخدا رحمتش کنه واقعا حیف شد ..
پاسخ
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۴
روحش شاد، امشب مراسم زیبایی در شهر لاهیجان برای این هنرمند بر پا شد.
پاسخ
زینب
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
خدا رحمتش کنه، صدای موندگاری از خودش به جا گذاشت و رفت
پاسخ
ابتین
Germany
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
حالم شکست. ناراحتم. یادمون باشه با هم باشیم با دل باهم باشیم. یکی هس.حتما یکی هست مرتضی جان . اون یکی اسمش خداست. خدای شدنت مبارک
پاسخ
مسلم
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
خداوند وی را قرین رحمت کتد .صداش خیلی دلنشین و جذاب بود. ادم از خوندنش حس میگرفت
پاسخ
خسرو
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
خداوند بیامرزدش . روحش شاد
پاسخ
مهیار
Belgium
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
دل دنیا رو خون کردی، که اینجوری تو رفتی
تموم دل خوشی هامو تو با رفتن گرفتی ....

کلی با آهنگ هات زندگی کردم و خاطره دارم
همیشه در قلب من ی
روحت شاد مرتضی جان
پاسخ
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
خدا این خواننده ی پاک سرشت را رحمت نماید و به بازماندگانش صبر اعطا نماید.
پاسخ
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
خدا این خواننده ی پاک سرشت را رحمت نماید و به بازماندگانش صبر اعطا نماید.
پاسخ
سیدامیر
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
فاتحه و صلواااات لطفا بفرستید
پاسخ
عسل
Kazakhstan
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
مرتضي تو دل همه ي ما جا داره چه رو اين دنياي خاكي باشه چه نباشه خدا رحمتش كنه و يادش براي هميشه گرامي باد
پاسخ
مرضیه
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
مرتضی جان چرا رفتی.حیف بودی .روحت شد
پاسخ
پوریا
Germany
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
تحمل نداره نباشی دلی که تو خداشی -خدایش بیامرزدش.روحش شاد
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
بغضم گرفته وقتشه ببارم.... چه بی هوا هوای گریه دارم .... خدا رحمتش کنه.....
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
بغضم گرفته وقتشه ببارم.... چه بی هوا هوای گریه دارم .... خدا رحمتش کنه.....
پاسخ
سجاد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
:(((
پاسخ
سحر
United States of America
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
روحش شاد و قرین رحمت الهی،واقعا حیف شد،خدا به پدر و مادره عزیزش صبر بده،واقعا عزیز و جزیی از وجود رو از دست دادن غیره قابله تحمل و سخته برای خانواده ی محترمش آرزوی صبر و آرامش دارم
پاسخ
علیرضا بایرن مونیخ
Germany
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
دلم گرفت جوانی مرد
جوانی رفت
جوانی دوست داشتنی
جوانی عاشق
روحت شاد ویادت همیشه گرامی باد
پاسخ
ali
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
اشک تو چشمام حلقه زد واقعا حیف بودی .روحش شاد
پاسخ
ali
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
اشک تو چشمام حلقه زد واقعا حیف بودی .روحش شاد
پاسخ
ناشناس
United States of America
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
به خاطر صداي ناز و دلنشينت
دل دنيا رو خون كردي كه اينجوري تو رفتي
پاسخ
نیلوفر
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
خدارحمتش کنه انشاالله بره بهشت هنوز باورم نمیشه که فوت شد
پاسخ
کبرا
Germany
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
دوست داشتم مثل همیشه شایعه باشه اما این بار راست راستکی مرتضی از بین ما رفتی روحت شاد همیشه در قلب مای
پاسخ
فایقه
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
خیلی ناراحت شدم.اشک ریختم.خداوند به خانوادش صبر بده بخدا سخته غم عزیز دیدن.
به خانواده محترم اقای پاشایی و دوستدارانش تسلیت میگم.روحش شاد
مرتضی عزیز آرام بخواب
یادت گرامی وصدات تا ابد جاودانه می ماند.
پاسخ
بهناز
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
خدا رحمتش کنه،خیلی ناراحت شدم
پاسخ
کریم تمدنی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
خرایش بیامرزد. آمین
پاسخ
ایدا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
خیلی ناراحت شدم .من صداشو خیلی دوس داشتم.روحش شاد و یادش گرامی
پاسخ
ali
Norway
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
ترانه هاي زيباشو
چند سال اون برامون خوند،
از اين به بعد ما براش ميخونيم...
پاسخ
غزی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
خیلی ناراحت شدم بنده خدا جوون مرگ شد و مرد ولی صداش مثل محسن یگانه بود تسلیت میگم به طرفداران مرتضی پاشایی
پاسخ
Javad
United States of America
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
خدا بيامرزتش واقعا خوابن نده محبوبي بود
پاسخ
پریوش
United States of America
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
چی میشد من جات میرفتم مرتضی جان .بی تو ای آرام جان یا ساختم یاسوختم
پاسخ
نرگس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
خداوندبه بازماندگانش صبردهد روحش شاد
پاسخ
علی
Norway
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
ترانه هاي زيباشو
چند سال اون برامون خوند،
از اين به بعد ما براش ميخونيم...
پاسخ
سهیلا
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
مرتضی رفت .ولی صداش همیشه هست
پاسخ
طاهره
United States of America
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
خدایا ارامش به خانواده اش بده
پاسخ
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
خدا رحمتش کنه.من از رادیو خبر فوتشو شنیدم.همه آهنگاشو گوش میدادم واقعا متاسف و متاثر شدم روحش غرین رحمت و شادی
پاسخ
جواد
Russian Federation
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
یکی هست تو قلبم که هر شب واسه اون می نویسم اون خوابه

نمیخوام بدونه واسه اون که قلب من این همه بی تابه

یه کاغذ یه خودکار دوباره شده همدم این دل دیوونه

یه نامه که خیسه پر از اشکه و کسی بازم اونو نمیخونه
پاسخ
mehdi
Belgium
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
افسوس که سرمایه زکف بیرون شد
در پای اجل بسی جگرها خون شد
کس نامد از آن جهان که پرسم از وی
کاحوال مسافران دنیا چون شد خیام
پاسخ
جواد
Russian Federation
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
یکی هست تو قلبم که هر شب واسه اون می نویسم اون خوابه

نمیخوام بدونه واسه اون که قلب من این همه بی تابه

یه کاغذ یه خودکار دوباره شده همدم این دل دیوونه

یه نامه که خیسه پر از اشکه و کسی بازم اونو نمیخونه
پاسخ
حامدزخوی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
......................پاپ مرد..............................
پاسخ
روزبه
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
باز هم باید بگیم "میچیند آن گلی را که کم روییده" ولی این تسلی بخش دل داغدار یک ملت نیست . خدا به ملت ایران صبر بدهد.یاد مرتضی همیشه در قلبمون و صداش آرامش دهنده روحمون خواهد بود.
یادش گرامی و روحش شاد
پاسخ
فامه ربیعی
Saint Barthelemy
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
خداحافظ رفیق..........
پاسخ
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
واقعا از ته دل ناراحت شدم واز خداوند برای خانواده اش تقاضای صبر دارم
پاسخ
الی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
خداااایا جون منو میگرفتی نمیزاشتی اون بمیره اخه اون خیلی خووب بوددد
پاسخ
فریا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
مرتصی دگه اهنگاتو گوش نمیدم اخه دیوونه میشم
همین.....‌
پاسخ
نسترن
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
تنها صداست که می ماند
چقدر خوبه مرتضی جان که بعد رفتنت صدا و آهنگای زیبات همچنان میمونه و ما رو یاد تو میندازه
دل دنیا رو خون کردی که اینجوری تو رفتی
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
میم مثل مرتضی ......خدا همیشه خوبارو گلچین میکنه خدا رحمتش کنه امپراطور صدارو
پاسخ
مریم
Germany
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
چرا یکی مثل پاشایی؟پرا اوباما نتانیاهو سرطان نمیگیرن؟حکمت چیه نمیدونم.روحش شاد
پاسخ
sahar
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
با اهنگاش خیلی خاطره داشتم فقط میتونم بگم خیلی ناراحتم روحش شاد
پاسخ
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
حالاباورم میشه که واقعادیگه سایه ای نداری.پس آروم،آروم بخواب.قلبم روتکراره همیشه دوستت داره.
پاسخ
نرگس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
دلم سوخت با صداش خاطره ها داشتم خدا رحمتش كنه
پاسخ
یوسفی نژاد
United States of America
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
خدا رحمتش کند .درست است که از دنیا رفت اما همیشه در ذهن و فکر ما زنده است .انا لله و انا الیه راجعون.
پاسخ
یوسفی نژاد
United States of America
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
خدا رحمتش کند .درست است که از دنیا رفت اما همیشه در ذهن و فکر ما زنده است .انا لله و انا الیه راجعون.
پاسخ
ناشناس
Singapore
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
اصلا باورم نمیشه که یکی از میان همه ی ماها رفت خوش بحالش چون روز جمه ازدنیا رفته چه سعادت خوبی نصیبش شده خدا بیامرزتت
پاسخ
narges
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
تو رفتی ولی یادت همیشه تو ی قلبامون هست.دلم نمیخواد باورکنم.همش منتظرم بشنوم ...تکذیب شد...
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
عاشقش بودم چه شبهایی نبود که صداشو گوش ندم روحش شاد ویادش گرامی این غم بزرگ ازدست‌دادن مرتضی عزیز رابه همه ومخصوصا به خانواده محترمشان تسلیت عرض میکنم
پاسخ
سجاد یوسفی نژاد
United States of America
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
خدا رحمتش کند .درست است که از دنیا رفت اما همیشه در ذهن و فکر ما زنده است .انا لله و انا الیه راجعون.
پاسخ
شهریار
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
دلم گرفته واین بغض داره خفم میکنه
خبررفتنش فقط غم جمعه هاموبیشترکرد
پاسخ
محبوبه
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
خدا رحمتش کنه روحش شاد امرو ز وقتی شنیدم خیلی براش اشک ریختم
پاسخ
غلامرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
روحش شاد یادش گرامی
امیدوارم روزی بشه قبل از مرگ هنرمندامون بهشون ارزش بدیم
پاسخ
نسرین
Germany
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
یک چهارپاره که همین الان گفتم و فقط حسرت

رفته ای گرچه باورش سخت است
از شعور و بهار لبریزی
رفته ای گرچه ساکت و خسته
مثل یک صبح سرد پاییزی

نگرانم نمی شوی دیگر
نگرانت نمی شوم اما
به تمام ستاره ها سوگند
رهسپاری به سمت چلچله ها

مرتضی بعد رفتنت دیگر
پشت این شب کسی نمی خواند
هیچ کس بعد رفتنت اینجا
چیزی از عاشقی نمی داند.
پاسخ
شهریار
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
دلم گرفته واین بغض داره خفم میکنه
خبررفتنش فقط غم جمعه هاموبیشترکرد
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
یاران چه غریبانه...رفتند از این خانه...
هم سوخته شمع ما ...هم سوخته پروانه
پاسخ
سعید
Germany
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
مرتضی من با صدات و احساست زندگی کردم؛با صدات درد خاطرات بد گذشته من تسکین پیدا میکرد...تنهام هیشکی رو ندارم ؛ تنهاتر شدم... دعای میلیونها جوونه دل پاک پشت سرته؛جات توو بهشته...
پاسخ
مهرسا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
خدا بیامورزش و صبری به خانوادش بده
پاسخ
ناهید
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
دل دنیا رو خون کردی که اینجوری تو رفتی....
خدایا مرتضی عزیزمان را به تو می سپاریم...
پاسخ
محمد على
Germany
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
يكي هست كه ديگه نيست.............خدا رحمتش كنه واقعا دردناكه اميدوارم خداوند صبر جميل به خانواده ى ايشان عطا كنه.
پاسخ
فاطمه
Turkiye
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
خیلی ناراحت شدم هیچ وقت دیگه نمیتونم برنامه ماه عسل رو ببینم چون همش یاد صدای زیبای مرتضی پاشایی میفتم
پاسخ
نسرين
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
روحش شاد واقعاحيف شد كه ازبين ما رفتن بدجوري بغضم كرفته وقتشه ببارم.. مرتضي جان امروزبغض همه بخاطرت ميباره
پاسخ
محمد
United States of America
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
پاشایی از همه قشری خواهان داشت. چون همه کاراش سالم بود و واقعا هنرمند بود.دعای مردم ایران به همراهش.خدا رحمتش کنه
پاسخ
سمانه گنجی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
خدا رحمتش کنه.من کلی با آهنگاش خاطره دارم و بسیار دوسشون داریم.امید وارم که خدا به خانوادش صبر داده و روحش را شاد نگه دارد.................................. هوای گریه دارم
پاسخ
فرشاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
به یاد ,یکی هست تو قلبم... ,خدانگهدار
پاسخ
مریم وآرش
Germany
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
روحش شاد.واقعا حیف بود.همه شوکه شدن
پاسخ
نرگس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
توروخدا یکی بگه این خبر دروغه.مرتضی پاشو توروخدا پاشو
پاسخ
meyrom
United States of America
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
اون که رفته دیگه هیچ وقت نماید تا قیامت دل من گریه می خواد
پاسخ
رومينا
Germany
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
روحش شاد حس ميكنم قلب درد گرفته از اين خبر ، من از آهنگ غم و ملايم متنفرم حس ميكنم تموم درداي آدم چندبرابر ميشه ولي مرتضي عزيزتنها خواننده اي بود كه احساس آرامش ميكردم با آهنگاش،بازم روحش شاد و تسليت ...... :(
پاسخ
غزل
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
وقتی این خبرو شنیدم شوکه شدم خدا رحمتشون کنه
روحش شاد ویادش گرامی
پاسخ
منصور
Germany
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
دعا کنید تا خداوند اورا دربهشت با خوبان محشور کند. دنیا خوب وبد میگذرد .
پاسخ
لیلا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
اشک...از چشمام جاری شد.....روحش شاد و قرین آرامش
پاسخ
روهان
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
همیشه دوست دارم وهمیشه برای من زندهای
پاسخ
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
من آهنگ هاشو تا حالا نشنیدم. ولی از اینکه یک هنرمند فوت کرده بسیار ناراحت شدم
پاسخ
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
فقط تسلیت اخه خدا ا ا ا ا ا ا ا چرا!؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
چرا چرا چرا باید مرتضی رو از دست بدیم چرا؟رفتیو مارو با اون همه خاطره با صدات تنها گذاشتی
پاسخ
hossein yamur
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
باز دوباره با نگاهت
این دل من زیرو رو شد
باز سر کلاس قلبم درس عاشقی شروع شد
دل دوباره زیرو رو شد
با تموم سادگی تو حرفتو داری میگی تو
میگی عاشقت میمیونم
میگم عشق آخری تو
حرفتو داری میگی تو
میدونی حالم این روزا بدتر از همست
آخه هرکی رسید دل ساده ی من رو شکست
قول بده که تو از پیشم نری
واسه من دیگه عاشقی جاده ی یک طرفست
میمیرم بری آخرین دفعست
پرواز تو قفس شدم بی نفس شدم
دیگه تنها شدم توی دنیا بدون خودم
راستشو بگو این یه بازیه
نکنه همه حرفای تو مثه حرف همه
صحنه سازیه این یه بازیه
♫♫♫
بی هوا نوازشم کن اشک و غصه هامو کم کن
با نگاه بی قرارت باز دوباره عاشقم کن
اشک و غصه هامو کم کن
دل من بهونه داره حرف عاشقونه داره
راه دیگه ای نداره غیر از اینکه باز دوباره
سر رو شونه هات بزاره
پاسخ
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
چرا چرا چرا باید مرتضی رو از دست بدیم چرا؟رفتیو مارو با اون همه خاطره با صدات تنها گذاشتی
پاسخ
امیر
Singapore
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
ای دنیای بی رحم و بی وفا ما همه دست تو امانت هستیم و روزی خواهیم درگذشت...
روحش شاد ، یادش گرامی...
پاسخ
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
خیلی دلم گرفته خیلی خبرش سنگین بودکاش اینطوری نمیشد
پاسخ
اسامه
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
خدایش انقد ناراحتم که دلم میخواد انقد به خاطرش گریه کنم که........خدارحمتش کنه
پاسخ
hesam
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
خیلی متأثر شدم..روحش شاد یادش گرامی.. خداوند برای خانواده این عزیز صبر عطا کنه...
پاسخ
بتهوون کبیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
خدا رحمتش کنه یکی از هموطنان خوبمون رو از دست دادیم. ولی هنرمند نبود. یعنی اصلا موسیقی پاپ هنر محسوب نمیشه. فقط بازگفتن یه سری حرفای تکراری و ریتم های تکراری با روکش و قالب ظاهری متفاوت. خدا کنه این سبک موسیقی به کلی منقرض شه چون ذایقه مردم این مملکت رو حسابی داغون کرده. کاش سبک پاپ فوت میکرد نه جوانان رعنای این مرز و بوم.
پاسخ
دره چایی
خدا به شما هم شفا بده!!
ازطرف بچه های استان گلستان
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
مرتضی جان مطمئن یادت همیشه در بین ما زنده خواهد ماند...
سلطان صدا عاشق صدایت بودم و خواهم بود.... روحت شاد باشد انشالله..
پاسخ
امین
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
یه عینک
یه کلاه
یه میکروفنه که توش دیگه هیچکی نمی خونه.
یه صداست
یه صدا
که تا ابد تو خاطره می مونه...
پاسخ
علی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
.
.
بارون صدای احساســه...
نم بارون چشاتو میشناسه...
تورو از دست دادم...
تو یه لحظه آدم دنیاشو می بازه...
تلخه سکوته این خونه...
آخه غیر از خدا کی می دونه...
تو دلم آتیشه...
با تو بهتر میشه حال ِ این دیوونه... این روزا سخت تر از اونه که باور کنی...
مگه میشه با یه خاطـره سر کنی...
تو میدونی من چیزی نگم بهتره...
تو دنیا کی از ما عاشق تره...
یه جوری هق هق زدم ... صدام زخمیه...
این اون دردی که نمیفهمیه...
یه دفعه پرپر شد پر پروازمون...
گرفتست چقدر دل ِ آسمون...
پاسخ
یونس
Germany
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
ای خدااااااااااااااااااااااااااااااا چرا هرچی بلاست برا ادم خوبو دوست داشتنیه
پاسخ
پریسان
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
خیلی خیلی دوستش داشتم تنه. خواننده ای بود ک با گوش دادن ب اهنگ هاش بغضم میترکید مرتضی همیشه یادت تو قلبامون زندست
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
اینو میدونی که.. .. دیگه هیچ تراک تازه ای توی فولدر پاشایی اضافه نخواهی کرد
پاسخ
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
تسلیت میگم.اما مرگ حق و هممون ی روزی باید بریم.خدایش رحمتش کند.
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
حیف حیف حیف
پاسخ
ناشناس
Syrian Arab Republic
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
اتفاق ناگواری بود.
ناراحت شدم
پاسخ
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
مرتضی جان همیشه تو قلبمون خواهی موند. یکی هست تو قلبم رو دیگه نمیتونیم مثل سابق گوش کنیم، رحش شاد و یادش گرامی
پاسخ
هادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
خدا روحشو شاد کنه صدا و منش اون تا ابد ماندگاره
پاسخ
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
روحش شاد ویادش گرامی خداوند به بازماندگانش صبر عنایت نماید
پاسخ
وحید
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
سلام
امروز یه بار دیگه ، یه خواننده محبوب از پیشمون پرکشید
خاطره پر کشیدن ناصر عبدالهی عزیز هم برام تازه شد
روحشون شاد و قرین رحمت باشه
پاسخ
جلال
United States of America
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
خدا رحمتش کنه واقعا ناراحت کننده بود
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
خداوندايشان را رحمت كتد وبه خانواده و بويژه به پدرومادرداغدارشون صبر واجرعطا فرمايد. خبرتاسف باري بود
پاسخ
ارش شریفی نسب
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
منم همیشه دلم می خواست صدام مثل اون شه ولی رفت ودیگراهنگ های خوش صدایت راترک کردی
پاسخ
وحید
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
سلام
امروز یه بار دیگه ، یه خواننده محبوب از پیشمون پرکشید
خاطره پر کشیدن ناصر عبدالهی عزیز هم برام تازه شد
روحشون شاد و قرین رحمت باشه
پاسخ
ایمر
Germany
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
او رفت
اما......
همیشه یاد او در ذهن ها باقی خواهند ماند

برای آرامش روحش صلوات
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
حیف حیف دل داره از غصه میترکه
پاسخ
ماهان
Netherlands (Kingdom of the)
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
روزی که تو بدنیا اومدی تو گریان بودی دیگران خندان
حالا تو خندانی میلیونها نفر گریان
خدا بیامرزت خوشبحالت که هیچ کس هیچ کس سر سوزنی از تو دلخور نیست خدا صبر به خانواده محترمت و دوستدارنت بدهد مرتضی جان یکی هست که تو همیشه در ذهن و روحی خدانگهدار مرتضی جان
پاسخ
وحید
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
سلام
امروز یه بار دیگه ، یه خواننده محبوب از پیشمون پرکشید
خاطره پر کشیدن ناصر عبدالهی عزیز هم برام تازه شد
روحشون شاد و قرین رحمت باشه
پاسخ
majok
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
مرتضی پاشایی تو سینه ای . خیلی ناراحت کننده هست مرگ تو.
بغض ام گرفته وقتشه ببارم چ بی هوا هوای گریه..
هنوز باورم نمیشه تو از بین ما رفتی
پاسخ
کریستیانو
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
پرواز بی قفس شدی بی نفس شدی دیگه تنها شدیم توی دنیا بدون تو. خدا نگه دارت اسطوره
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
مرگ بر پارازیت سرطان زا
پاسخ
مهدي
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
حيف.
خيلي زود دير مي شود.خدا رحمتش كنه.واقعاً ناراحتم از ته قلب.
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
خیلی حیفش بود.. و خیلی متاسف شدم...امیدوارم روحش قرین رحمت باشه...و بیماران همگی سلامتی پیدا کنند.......
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
خیلی ناراحت شدم.خدا رحمتش کنه با اهنگاش چقدر خاطره دارم.یادش همیشه تو دل دوستداران موسیقی زنده میمونه.
پاسخ
دریا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
نه این امکان نداره.نمیتونم باور کنم کخ دیگه نیست
پاسخ
hamed
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
زندگیم رفت
مرتضی نفسم بوودددددد
آخه چرا خداااااااا هرکی خوبه میبرییی :(
پاسخ
امین
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
خدا رحمتش کند
بی نظیر بود
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
خدا رحمتش کنه روحش شاد بقای عمر بقیه باشه انشاالله
پاسخ
پیمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
بالاخره بغض مون ترکید
نبض احساس متوقف شد
دیگه دلمون به کی قرصه
یکی هست دیگه نیست
جاده یک طرفه به سمت خدا
دیگه نگرانت نیستیم مرتضی جان
فوت مرتضی به همه عاشقان نبض احساس تسلیت...
پاسخ
سمانه گنجی
خیلی خوب بود ولی راحت شد که رفت
محمدعلی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
خدا رحمتش کنه و به خآنوآدش صبر بده
پاسخ
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
یکی هست تو قلبم که هر شب واسه اون مینویسمو اون خوابه. اونم رفت روحش شادو قرین رحمت الهی.
سارا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
خدا رحمتش کنه خیلی خوش صدا بود
ناراحت شدم‌خیلی
اهنگاشو ک گوش میدم دیوونه میشم ...
شهرام ملک
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
روحش شادو یادش گرامی
پاسخ
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
مرتضی جان راحت بخواب .روحت قرین رحمت و تسلیت حضور بازماندگان و دوستداران این عزیز سفر کرده . قدر زنده هامونو داشته باشیم .
سجاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
خدا رحمتش کنه
پاسخ
حسن
Germany
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
عاشقشیم صداش ابدیه
مینو
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
خدا رحمتش کنه خیلی دلم سوخت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
خدا رحمتش کند
پاسخ
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
خدایش بیامرزد.هنوز کار ماه عسلشو گوش میدم
مرتضی قهاری
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
روحش شاد و یادش گرامی باد
رهگذر
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
خدا رحمتش کنه خیلی نارحت شدم این خواننده ارزشمند از میان ما رفت.
دیدار
آخه تویی که منفی میدی انگیزت چیه؟ طلب مغفرت منفی دادن نداره ...