سخنگوی اورژانس مازندران از مصدوم شدن 25 نفر در اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور هراز خبر داد.
۱۲:۵۶
۱۳۹۴/۰۴/۲۸
به گزارش آفتاب نیوز، ذکریا اشکپور در گفتوگو با ایسنا،با بیان اینکه یک دستگاه اتوبوس در منطقه دابودشت آمل در مسیر بابل به آمل، صبح امروز، واژگون شد، توضیح داد: این حادثه در ساعت 5 صبح امروز اتفاق افتاد و 25 مصدوم بر جای گذاشت.
وی افزود: برای این ماموریت 5 دستگاه آمبولانس اورژانس فرستاده شد و همه مصدومین به بیمارستان 17 شهریور آمل منتقل شدند. خوشبختانه این حادثه فوتی نداشت و مصدومی با وضعیت وخیم گزارش نشده است.