پایگاه خبری آفتاب
۰۴ /تير /۱۴۰۵
Thursday 25 June 2026
کد خبر:۳۲۵۳۶۴
۰۸:۵۲
۱۳۹۴/۰۷/۲۵

محمد بنا: پرسپولیس رو به موت است

محمد بنا در گفت‌وگویی جدید، درباره فوتبال صحبت کرده است.
۰۸:۵۲
۱۳۹۴/۰۷/۲۵
به گزارش آفتاب نیوز،
روزنامه ایران ورزش در شماره روز شنبه خود گفت و گویی با محمد بنا سرمربی كشتی فرنگی ایران انجام داده است. بنا در این مصاحبه، درباره فوتبال صحبت كرده و چند تیتر خوب هم داده. او در بخشی از مصاحبه درباره هادی نوروزی صحبت كرده و گفته است: «وقتی شنیدم هادی نوروزی كشتی گیر بود خوشحال شدم.»

بنا در بخشی دیگر از این مصاحبه درباره وضعیت پرسپولیس صحبت كرده و گفته: «پرسپولیس رو به موت است.» بخش جالب دیگری از این مصاحبه هم به جمله ای مربوط می شود كه بنا می گوید عاشق فوتبال بوده: «عاشق فوتبال بودم اما به زور پدرم می رفتم كشتی.»
گزارش خطا
برچسب‌ها:
محمد بنا پرسپولیس
ارسال پیام
captcha