پایگاه خبری آفتاب
۰۶ /تير /۱۴۰۵
Saturday 27 June 2026
کد خبر:۳۳۹۰۴۰
۲۳:۴۵
۱۳۹۴/۱۰/۰۶

حمل نوزاد نو رسیده با ماشین به داخل بیمارستان + عکس

حمل یک نوزاد تازه متولد شده باماشین پراید داخل بیمارستان مهریز دراستان یزد.
۲۳:۴۵
۱۳۹۴/۱۰/۰۶
به گزارش آفتاب نیوز، به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ امروز یک مادر باردارکه  از منطقه هرات و مروست دچار درد زایمان در خودرو پراید شد که اورابلافاصله به بیمارستان فاطمه الزهرا (س) منتقل کردند و بعلت دیر رسیدن به بیمارستان نوزاد در مسیر متولد شد  و به دلیل عدم  امکان جابجایی وی و با توجه به سردی هوا و احتمال سرما خوردن نوزاد و مادر نوزاد مادر را با خودرو به داخل اورژانس بیمارستان فاطمه الزهرا س مهریز رساندند. 

حمل نوزاد نو رسیده با ماشین به داخل بیمارستان + عکس

هم اکنون حال نوزاد ومادرش خوب گزارش شده است .
گزارش خطا
برچسب‌ها:
نوزاد
ارسال پیام
captcha
پیام های شما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
خنده داره و هم تعجب آوره
پاسخ