پایگاه خبری آفتاب
۰۴ /تير /۱۴۰۵
Thursday 25 June 2026
کد خبر:۳۶۲۵۸۰
۱۲:۴۴
۱۳۹۵/۰۲/۰۳

اخراج 6 مقام نظامی در پاکستان

رییس ارتش پاکستان پس از متهم شناخته شدن 6 تن از اعضای این نهاد در پرونده فساد، این افراد از جمله 2 ژنرال را اخراج کرد.
۱۲:۴۴
۱۳۹۵/۰۲/۰۳
به گزارش آفتاب نیوز،
مقامات پاکستانی از ارائه جزئیات محاکمه این شش مقام نظامی خودداری اما تایید کرده‌اند که به این افراد به زندان محکوم نشده‌اند.

این اتفاق نادر در محکوم و اخراج کردن مقامات نظامی در پاکستان پس از آن صورت گرفت که نواز شریف، نخست‌وزیر این کشور پس از انتشار نام اعضای خانواده‌اش در اسناد پاناما با درخواست کناره‌گیری مواجه است.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، پس از این اتفاق شریف با افزایش تحقیقات درباره پرونده‌های فساد در ساختار دولت موافقت کرد.
گزارش خطا
برچسب‌ها:
پاکستان ارتش
ارسال پیام
captcha