پایگاه خبری آفتاب
۰۴ /تير /۱۴۰۵
Thursday 25 June 2026
کد خبر:۳۷۱۷۱۵
۱۹:۳۰
۱۳۹۵/۰۳/۱۱

فرهادی به عیادت کیارستمی رفت

اصغر فرهادی به همراه شهاب حسینی و ترانه علیدوستی به عیادت عباس کیارستمی رفتند.
۱۹:۳۰
۱۳۹۵/۰۳/۱۱
به گزارش آفتاب نیوز،
برگزیدگان جشنواره فیلم کن پیش از حضور در مراسم تقدیرشان در خانه سینما در خانه برنده نخل طلای کن حاضر شدند و از او عیادت کردند.

مراسم تقدیر هم‌اکنون با سخنان رضا میرکریمی مدیرعامل خانه سینما آغاز شده است.

حجت اله ایوبی رییس سازمان سینمایی، مسعود کیمیایی، علی نصیریان، حمید فرخ‌نژاد، رضا کیانیان، رخشان بنی اعتماداز حاضران در این مراسم هستند.
منبع: ایسنا
گزارش خطا
برچسب‌ها:
فرهادی
ارسال پیام
captcha