ماه گرفتگی امشب در تهرانماه گرفتگی نیم سایه در تهران در ساعت ۲۱:۲۴ جمعه شب آغاز شده، در ساعت ۲۳:۲۴ به اوج خود میرسد و در ساعت ۱:۲۴ بامداد شنبه پایان مییابد.
سلام
مثلا الان اوجشه؟
البته هی پشت ابر پنهان میشه
اما باچشم غیرمسلح که چیزی دیده نمیشه
پس همینجوری یه نمازی بنیتی که گفتن هست میخونیم دیگه. چیکار کنیم
اما من ندیدم گفته باشم!