نیما کرمی نوشت:"از خاطرات سفر به اروپا كه ماموريت بود براي اجراي برنامه سال تحويل سال ٩٥. حال عكس رو خيلي دوست دارم .انشاالله هميشه خوش و خندان باشيد."
اگر شوهر یک خبرنگار خارجی در ایران بیاید حتما جاسوس است اما خبرنگاران ما از همه کشورهای اروپایی و آمریکا ل هم گزارش می فرستند جالب نیست ؟ اونها عقلشان نمی رسد مقابله به مثل کنند!!!