پایگاه خبری آفتاب
۰۲ /تير /۱۴۰۵
Tuesday 23 June 2026
کد خبر:۴۲۷۰۴۰
۱۳:۵۶
۱۳۹۵/۱۱/۲۶

عکس/ نصف استقلال در کلینیک!

کلینیک باشگاه استقلال امروز میزبان نیمی از بازیکنان این تیم بود.
۱۳:۵۶
۱۳۹۵/۱۱/۲۶
به گزارش آفتاب نیوز، به گزارش خبرآنلاین، در شرایطی که علیرضا منصوریان امروز به بازیکنان تیمش استراحت داده نیمی از بازیکنان استقلال در کلینیک این باشگاه تمرین کردند.

۶ بازیکن سرشناس تیم استقلال امروز در کلینیک این باشگاه زیر نظر دکتر نوروزی کار کردند و نیمی دیگر در یکی از سالن‌های بدنسازی تهران زیر نظر فرهاد چیذری تمرینات آماده سازی را پشت سر گذاشتند که این اقدام در روز استراحت بازیکنان جالب توجه بود.

گزارش خطا
ارسال پیام
captcha