پایگاه خبری آفتاب
۰۱ /تير /۱۴۰۵
Monday 22 June 2026
News ID:۴۳۲۳۰۹
۱۶:۵۷
۱۳۹۵/۱۲/۱۹

ویتوریا: دورتموند ما را تنبیه کرد

سرمربی بنفیکا در نشست خبری خود بعد از شکست برابر دورتموند به بازی ضعیف تیمش اشاره کرد.
۱۶:۵۷
۱۳۹۵/۱۲/۱۹
به گزارش آفتاب نیوز،
بنفیکا شب گذشته (چهارشنبه) در حالی که در دیدار رفت توانسته بود با یک گل برابر دورتموند به پیروزی برسد با چهار گل شکست خورد تا از لیگ قهرمانان اروپا حذف شود.

روی ویتوریا، سرمربی بنفیکا بعد از شکست و حذف تیمش از لیگ قهرمانان اروپا، گفت‌: متاسفانه بازی را خوب شروع نکردیم و دورتموند ما را تنبیه کرد. گل زود هنگامی که دریافت کردیم شیرازه تیم ما را از هم پاشید و بعد از آن گل خوب بازی کردیم تا این که گل دوم هم دریافت کردیم و دیگر خیلی سخت شد به بازی برگردیم و همه چیز را از دست دادیم.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از ساکرنت، سرمربی بنفیکا در پایان گفت‌: همه می‌توانند ببینند که بازی برای ما خوب پیش نرفت و ما می‌توانستیم به مرحله بعدی نیز صعود کنیم. ما در نیمه دوم شانس های زیادی برای گلزنی داشتیم که متاسفانه این موقعیت‌ها را از دست دادیم و من به دورتموند بابت صعود به مرحله بعد تبریک می گویم.

Error Report
ارسال پیام
captcha