پایگاه خبری آفتاب
۰۱ /تير /۱۴۰۵
Monday 22 June 2026
News ID:۴۴۲۲۴۹
۰۹:۲۳
۱۳۹۶/۰۲/۱۰

زباله؟ برق؟ شیب؟ بام؟

در حاشیه ادعای شهردار تهران مبنی بر تولید برق از زباله های شهر، کیوان وارثی این کارتون را در نیش خط منتشر کرد.
۰۹:۲۳
۱۳۹۶/۰۲/۱۰
به گزارش آفتاب نیوز،
Error Report
ارسال پیام
captcha
پیام های شما
Anonymous
Germany
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
آخه برق رو برای درست کردن برق انبری استفاده میکنه ، به همین دلیله که برق کم شده .
برق انبری = بیگلی بیگلی .
Answer