پایگاه خبری آفتاب
۰۲ /تير /۱۴۰۵
Tuesday 23 June 2026
News ID:۴۷۳۱۵۹
۲۲:۴۸
۱۳۹۶/۰۶/۱۳

لبنیات مازندران به آمریکا رسید

رئیس اتاق بازرگانی مازندران گفت که 2 محموله از لبنیات تولیدی این استان با دریافت مجوز به آمریکا صادر شده است.
۲۲:۴۸
۱۳۹۶/۰۶/۱۳
به گزارش آفتاب نیوز،
عبدالله مهاجر روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : این محموله ها را یکی از شرکت های تولیدی دارای برند بین المللی در مازندران به آمریکا صادر کرد.

وی حجم این صادرات را افزون بر یک تن اعلام و پیش بینی کرد که در آینده محموله های دیگری از این شرکت تولیدی به آمریکا صادر شود.

این نخستین محموله کالای غیر نفتی مازندران است که در سال های اخیر به آمریکا صادر می شود.

مازندران در پنج ماهه سال جاری 200 میلیون دلار کالا به خارج از کشور صادر کرد که نیمی از این صادرات مربوط به یکی از واحدهای لبنی استان بوده است.


Error Report
برچسب‌ها:
لبنیات آمریکا
ارسال پیام
captcha