تصویری از کاهش وزن جواد خیابانی
جواد خیابانی که دیروز در برنامه سلام صبح بخیر شبکه سوم سیما حاضر شده بود، درباره کاهش وزنش صحبت کرد.
به گزارش آفتاب نیوز، جواد خیابانی در پایان برنامه هم با عوامل این برنامه یک عکس یادگاری گرفت که به خوبی نشان میدهد دوباره وزن کم کرده است.
