پایگاه خبری آفتاب
۰۳ /تير /۱۴۰۵
Wednesday 24 June 2026
کد خبر:۶۰۷۱۹۱
۱۵:۳۵
۱۳۹۸/۰۶/۰۴

واژگونی اتوبوس در جاده مشهد- نیشابور

واژگونی اتوبوس در جاده مشهد- نیشابور
بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در جاده مشهد- نیشابور 49 نفر مصدوم شدند.
۱۵:۳۵
۱۳۹۸/۰۶/۰۴
به گزارش آفتاب نیوز،

ظهر امروز یک دستگاه اتوبوس در ملک‌آباد به سمت ابتدای دوراهی دچار سانحه شد و 49 نفر دچار آسیب شدند.

محمد علیشاهی، رئیس روابط عمومی مرکز فوریت‌ها و حوادث پزشکی در گفت‌وگو با ایسنا اعلام کرد: در ساعت 11 و 34 دقیقه با اعلام خبر واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری در مسیر مشهد- نیشابور و بعد از ملک آباد به سمت ابتدای دوراهی، همکاران ما در اورژانس و هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با توجه به حجم بالای مصدومان یک دستگاه اتوبوس آمبولانس اورژانس، 4 دستگاه آمبولانس اورژانس و 2 دستگاه آمبولانس هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

علیشاهی با بیان اینکه مصدومان به سه بیمارستان امدادی، هاشمی‌نژاد و طالقانی انتقال یافتند، تصریح کرد: در این حادثه 49 نفر دچار آسیب شدند که از این تعداد 45 نفر بستری و 4 نفر نیز درمان سرپایی شدند.

گزارش خطا
ارسال پیام
captcha