پایگاه خبری آفتاب
۰۳ /تير /۱۴۰۵
Wednesday 24 June 2026
کد خبر:۶۰۷۷۲۱
۰۱:۴۶
۱۳۹۸/۰۶/۰۸

استقلال از فغانی شکایت کرد

مدیرعامل استقلال از شکایت این باشگاه از داور دیدار تیمش برابر فولاد خبر داد.
۰۱:۴۶
۱۳۹۸/۰۶/۰۸
به گزارش آفتاب نیوز،

به گزارش باشگاه استقلال، امیرحسین فتحی مدیرعامل این باشگاه، درباره قضاوت علیرضا فغانی در بازی تیمش برابر فولاد گفت: مطمئنا اعتراض رسمی باشگاه استقلال را نسبت به داوری آقای فغانی به کمیته و دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال اعلام خواهیم کرد.

وی در پایان گفت: متأسفانه این اشتباه داوری، یک برد خانگی را از استقلال سلب کرد.

گزارش خطا
ارسال پیام
captcha