پایگاه خبری آفتاب
۰۶ /تير /۱۴۰۵
Saturday 27 June 2026
کد خبر:۶۰۸۸۸۴
۱۷:۴۳
۱۳۹۸/۰۶/۱۵

ظریف جاکارتا را به مقصد تهران ترک کرد

وزیر خارجه کشورمان که به اندونزی سفر کرده بود، دقایقی پیش جاکارتا را به مقصد تهران ترک کرد.
۱۷:۴۳
۱۳۹۸/۰۶/۱۵
به گزارش آفتاب نیوز،

محمد جواد ظریف در مقصد دوم از دور دوم سفر آسیایی خود شب گذشته وارد جاکارتا پایتخت اندونزی شد.
ظریف در این کشور صبح پنجشنبه با وزیر خارجه اندونزی گفت و گوی نسبتا طولانی و مفصلی داشت و در خصوص موضوعات دو جانبه، تحولات بین المللی و مسائل جهان اسلام بحث و تبادل نظر کرد.
ظریف در مقصد اول این سفر نیز با نخست وزیر وزیر خارجه و رییس مجلس بنگلادش در شهر داکا پایتخت این کشور دیدار و گفت و گو کرد.
وی همچنین به سوالات خبرنگاران رسانه های بنگلادشی در یک نشست خبری پاسخ گفت و روز چهارشنبه در بنگلادش با اساتید زبان فارسی دیداری صمیمانه داشت.
ظریف صبح پنج شنبه نیز در نشست اتحادیه کشورهای ساحلی اقیانوس هند شرکت و سخنرانی کرد. وی صبح شنبه وارد تهران خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال پیام
captcha