پایگاه خبری آفتاب
۰۶ /تير /۱۴۰۵
Saturday 27 June 2026
کد خبر:۶۵۸۶۷۶
۱۹:۲۷
۱۳۹۹/۰۴/۱۰

پهپاد آمریکایی در عراق سقوط کرد

پهپاد آمریکایی در عراق سقوط کرد
منابع محلی روز سه شنبه اعلام کردند که یک فروند پهپاد آمریکایی در منطقه «ابوزوئر» در بیابان بیجی واقع در استان صلاح صلاح الدین در شمال بغداد سقوط کرده است.
۱۹:۲۷
۱۳۹۹/۰۴/۱۰
به گزارش آفتاب نیوز،

به گزارش خبرگزاری ملی عراق «نینا»، این منابع گفتند که این پهپاد در نزدیکی بیابان بیجی حوالی منطقه «حدیثه» سقوط کرده است.

به گفته این منابع، به دنبال سقوط این پهپاد نیروهای امریکایی با اعزام یک فروند پهپاد دیگر لاشه هواپیمای ساقط شده را نابود کردند.

گفته شده که در این حمله دو شهروند عراقی حاضر در محل کشته شدند.

گزارش خطا
ارسال پیام
captcha