پایگاه خبری آفتاب
۰۲ /تير /۱۴۰۵
Tuesday 23 June 2026
News ID:۶۶۹۶۵۷
۲۲:۱۹
۱۳۹۹/۰۶/۱۳

کنایه غفوری به مجیدی یا سعادتمند؟

کنایه غفوری به مجیدی یا سعادتمند؟
کاپیتان تیم فوتبال استقلال بعد از شکست در فینال جام حذفی به کنایه به کسانی که باعث باخت استقلال شدند تبریک گفت.
۲۲:۱۹
۱۳۹۹/۰۶/۱۳
به گزارش آفتاب نیوز،

وریا غفوری، کاپیتان تیم فوتبال استقلال بعد از شکست تیمش در فینال جام حذفی برابر تراکتور اظهار کرد: این برد و قهرمانی را به هواداران تراکتور و مردم تبریز تبریک می‌گویم. همچنین به خودی‌هایی که باعث این باخت شدند تبریک می‌گویم.

بعد از صعود استقلال به فینال جام حذفی، فرهاد مجیدی در اعتراض به سفر سعادتمند، مدیرعامل این باشگاه به اروپا از سمت خود استعفا کرد و با حواشی بسیار دوباره به تیم بازگشت.

مجیدی در یک متن اینستاگرامی مذاکره سعادتمند با استراماچونی را یکی از دلایل اسعفایش برشمرده بود. احتمالا منظور غفوری از این صحبت‌ها سعادتمند و مجیدی هستند.

کنایه غفوری به مجیدی یا سعادتمند؟

 

Error Report
ارسال پیام
captcha