پایگاه خبری آفتاب
۰۶ /تير /۱۴۰۵
Saturday 27 June 2026
کد خبر:۶۸۸۳۸۶
۱۲:۵۰
۱۳۹۹/۱۰/۱۲

سال نو در لندن با چاقوکشی آغاز شد

سال نو در لندن با چاقوکشی آغاز شد
دقایقی پس از آغاز سال نو میلادی در انگلیس یک زن با حمله با چاقو به سه تن آنها را راهی بیمارستان کرد.
۱۲:۵۰
۱۳۹۹/۱۰/۱۲
به گزارش آفتاب نیوز،

دو مرد و یک زن بر اثر حمله زن مهاجم با چاقو راهی بیمارستان شدند.

این حادثه که توسط پلیس وست مینستر (محله ای در مرکز شهر لندن) تایید شده است، درست دقایقی پس از نیمه شب جمعه و ورود به سال نو میلادی اتفاق افتاد.

بر اساس این گزارش،‌نیروهای پلیس، آتش‌نشانی و آمبولانس در تقاطع خیابان سیمور حاضر شدند و حرکت وسایل نقلیه در هر دو جهت بسته شده است.

هنوز انگیزه این حمله مشخص نشده ، هرچند لندن در سال های گذشته شاهد گسترش حملات با سلاح سرد در خیابان ها بوده است.

گزارش خطا
برچسب‌ها:
سال نو چاقوکشی لندن
ارسال پیام
captcha