پایگاه خبری آفتاب
۰۱ /تير /۱۴۰۵
Monday 22 June 2026
News ID:۶۹۰۱۸۹
۰۹:۳۶
۱۳۹۹/۱۰/۲۳

قایدی به تلویزیون نرفت!

قایدی به تلویزیون نرفت!
بازیکن تیم فوتبال استقلال پس از پایان دربی از حضور در یک برنامه تلویزیونی امتناع کرد.
۰۹:۳۶
۱۳۹۹/۱۰/۲۳
به گزارش آفتاب نیوز،

مهدی قائدی پس از پایان دربی 94 حاضر به مصاحبه با خبرنگاران نشد. ظاهرا بازیکن استقلال قرار بود به یک برنامه تلویزیونی برود اما او در پاسخ اظهار داشت که به این برنامه تلویزیونی نمی‌رود و به نوعی دعوت این برنامه را رد کرد.

رویارویی استقلال و پرسپولیس در دربی 94 با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

Error Report
ارسال پیام
captcha
پیام های شما
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
عالی ای عالی
Answer
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
یه دونه ای پسر
Answer