پایگاه خبری آفتاب
۰۵ /تير /۱۴۰۵
Friday 26 June 2026
کد خبر:۷۵۸۶۰۵
۱۸:۱۵
۱۴۰۰/۱۲/۱۶

غلامحسین دشتی درگذشت

غلامحسین دشتی درگذشت
غلامحسین دشتی رئیس شورای اسلامی شهر یزد بامداد امروز به علت ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد.
۱۸:۱۵
۱۴۰۰/۱۲/۱۶
به گزارش آفتاب نیوز،

غلامحسین دشتی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس بود و ریاست شورای اسلامی شهر یزد در دوره حاضر را برعهده داشت.

او از دو هفته قبل در بیمارستان به علت کرونا بستری بود و از هفته قبل هم به کما رفته بود.

دشتی پیش از این در سمت‌های معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد در دولت دهم و همچنین ریاست شورای راهبردی سپاه الغدیر استان یزد فعالیت داشت.

گزارش خطا
ارسال پیام
captcha