پایگاه خبری آفتاب
۰۱ /تير /۱۴۰۵
Monday 22 June 2026
News ID:۷۶۸۰۰۵
۰۱:۳۵
۱۴۰۱/۰۲/۰۸

مجیدی: برای الهامی متاسفم

مجیدی: برای الهامی متاسفم
بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: برای ساکت الهامی متاسفم، کاری که پیش از شروع بازی انجام دادند فوتبالی نبود. اینکه در رختکن را قفل کنند تا معطل شویم اتفاق خجالت‌آوری برای فوتبال ایران بود.
۰۱:۳۵
۱۴۰۱/۰۲/۰۸
به گزارش آفتاب نیوز،

«میثم مجیدی» پس از پایان بازی نساجی مازندران و آلومینویم اراک در فینال جام حذفی باشگاه‌های کشور که با شکست یک بر صفر تیمش به پایان رسید، اظهار داشت: متاسفانه رفتار حریف پیش از بازی درست نبود، کاری که پیش از شروع بازی انجام دادند فوتبالی نبود، اینکه درب رختکن را قفل کنند تا معطل شویم اتفاق خجالت آوری برای فوتبال ایران بود.

وی افزود: ما شایسته باخت در این بازی نبودیم همه دیدند چند موقعیت گل در این بازی به دست آوردیم، اما تبدیل به گل نشد.

بازیکن آلومینیوم مازندران خاطرنشان کرد: نساجی مازندران یک موقعیت نصف و نیمه در نیمه دوم به دست آورد و تبدیل به گل کرد.

مجیدی تصریح کرد: از هوادران اراکی عذرخواهی می‌کنیم و امیدوارم بتوانیم که در آینده با نتایجی که به دست می‌آوریم دل آن‌ها را شاد کنیم.

دیدار پایانی فصل جاری جام حذفی باشگاه‌های کشور از ساعت ۲۰:۴۰ دقیقه چهارشنبه بین تیم‌های نساجی مازندران و آلومینیوم اراک در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد و با برتری یک بر صفر نساجی به اتمام رسید.

Error Report
ارسال پیام
captcha