پایگاه خبری آفتاب
۰۲ /تير /۱۴۰۵
Tuesday 23 June 2026
News ID:۸۵۲۵۶
۰۲:۵۲
۱۳۸۷/۱۲/۱۲

تجمع در اعتراض به کمبود آب

۰۲:۵۲
۱۳۸۷/۱۲/۱۲
به گزارش آفتاب نیوز، آفتاب: جمعی از اهالی روستای چم انجیرخرم آباد امروز مقابل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان تجمع کردند.

به گزارش سرویس اجتماعی آفتاب، تجمع کنندگان که تعدادشان به چهل نفر می‌رسید به همراه اعضای شورای اسلامی روستا مراتب اعتراض خود را در باره کمبود آب آشامیدنی به مسئولان آب و فاضلاب روستایی استان اعلام کردند.
 
مدیر عامل آب و فاضلاب روستایی لرستان گفت: «چشمه این روستا که تامین کننده آب آشامیدنی 155 خانوار است به شدت کاهش یافته و هم اکنون آب رسانی به این روستا با تانکر صورت می‌گیرد».

هاشمی افزود: «حفر چاه و اجرای خط انتقال پایان یافته که بزودی با تامین برق ایستگاه پمپاژ آن مشکل آب آشامیدنی مردم روستای چم انجیر برطرف خواهد شد».
Error Report
برچسب‌ها:
تجمع خرم آباد
ارسال پیام
captcha