پایگاه خبری آفتاب
۰۱ /تير /۱۴۰۵
Monday 22 June 2026
کد خبر:۸۶۶۸۹
۰۲:۵۹
۱۳۸۸/۰۱/۲۴

مایلی کهن اخراج شد!

۰۲:۵۹
۱۳۸۸/۰۱/۲۴
به گزارش آفتاب نیوز، آفتاب: سرمربی تيم ملی كه هدايت سايپا را بر عهده دارد از سوی داور از روی نميكت اخراج شد. 

هدايت مببينی داور مسابقه سايپا و ابومسلم در دقيقه 67 محمد مايلی كهن را به دليل اعتراض شديد به داوری اخراج كرد. مايلی‌كهن هفته گذشته به عنوان سرمربی تيم ملی انتخاب شد.

حسين كعبی هم در دقيقه 57 به دليل يک خطای غير ورزشی از سوی داور كارت قزمز دريافت كرد و از ميدان اخراج شد و مايلی‌كهن از اين لحظه به داور اعتراض‌های شديدی داشت.


گزارش خطا
ارسال پیام
captcha
پیام های شما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۹ - ۱۳۸۸/۰۱/۳۱
اين حرفا اگه درستم باشه در شان سرمربي سياسي تيم ملي نيست!!!!!آقاي كفاشيان متاسفم براي شما با اين حسن!انتصاب!!!! حامد
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۱ - ۱۳۸۸/۰۱/۳۰
اصولا آقای مایلی کهن سیاسی هستند... البته اگر معنی سیاست دفاع از کسی باشد که او را سر کار آورده و بنده خدایی که ریش پروفسوری داشته را با تنگ نظری اخراج کرده...مردم خر نیستند . ..
پاسخ
ناشناس
Germany
۰۷:۴۱ - ۱۳۸۸/۰۱/۲۴
آقاي مايلي كهن در برنامه تلويزيوني : حرفهاي قشنگ مي زني به دلم داري چنگ مي زني
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۹ - ۱۳۸۸/۰۱/۲۴
این خبرو دیگه از کجا در آوردین
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۷ - ۱۳۸۸/۰۱/۲۴
خبرتون خیلی باحال بود
پاسخ
ناشناس
Japan
۲۲:۵۲ - ۱۳۸۸/۰۱/۲۳
احسنت بر مربي ارزشي جنجالي اخراجي اجباري
پاسخ