پایگاه خبری آفتاب
۰۶ /تير /۱۴۰۵
Saturday 27 June 2026
کد خبر:۹۲۸۱۹۸
۱۷:۰۷
۱۴۰۳/۰۵/۲۰

قرارداد مهدی عبدی سرانجام فسخ شد!

قرارداد مهدی عبدی سرانجام فسخ شد!
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس قرارداد خود را با این باشگاه فسخ کرد.
۱۷:۰۷
۱۴۰۳/۰۵/۲۰
به گزارش آفتاب نیوز،

بعد از مدت‌ها کش و قوس در نهایت قرارداد مهدی عبدی با پرسپولیس فسخ شد.

عبدی که انتظار داشت قرارداد مالی او با پرسپولیس همانند سایر بازیکنان باشد چند جلسه با مسئولان باشگاه گفتگو کرد، اما در نهایت تصمیم به فسخ قرارداد با این تیم گرفت.

این مهاجم فصل گذشته به صورت قرضی به تیم تراکتور تبریز رفته بود، اما به دلیل شرایط به وجود آمده قراردادش را با این باشگاه فسخ کرد تا به زودی تیم جدید خود را معرفی کند.

گزارش خطا
برچسب‌ها:
مهدی عبدی
ارسال پیام
captcha